معرفی جامع برند اکو (ecco) میراث چرمی کارل توسبای

اکو (ECCO Sko A / S) یک تولید کننده و خرده فروشی کفش دانمارکی است که در سال 1963 توسط کارل توسبای ، در شهر کوچک بردبرو ، در جنوب دانمارک تأسیس شد. این شرکت تنها با تولید کفش شروع به کار کرد ، اما سپس به تولید چرم و همچنین لوازم جانبی و کالاهای کوچک چرمی گسترش یافت. اکو (ECCO) اولین فروشگاه خرده فروشی خود را در دانمارک در سال 1982 افتتاح کرد. محصولات ECCO در 99 کشور و 2،250 مغازه رسمی اکو به فروش می رسند. 21.300 نفر در سراسر جهان در مجموعه ی اکو مشغول به کار هستند.
در طول دهه 1980، این شرکت فعالیت های خود را در سطح بین المللی گسترش داد، و تا سال 1982 ، فروش سالانه آن به 1 میلیون جفت کفش رسیده بود. برای تأمین نیاز فزاینده و افزایش تولید در پرتغال ، ژاپن و قبرس به ایجاد شعبه پرداخت کرد. اکو در سال 1996 مرکز تحقیق و طراحی خود را با نام “Futura” در دانمارک بنا کرد ، از سال 2009 پرتغال به عوان مرکز تحقیق و توسعه اکو در نظر گرفته شد. چند سال بعد اکو دباغی خود را در اندونزی و تایلند افتتاح کرد. در سال 1998 اولین فروشگاه خرده فروشی اکو در خیابان آکسفورد لندن افتتاح شد. از سال 2000 ، اکو تمام مراحل تولید ، از به عمل آوری چرم و طراحی و فروش محصولات را خودش انجام می دهد. تا انتهای این مطلب با پارچی همراه باشید.
کفش اکو

بنیانگذار اکو ، کارل توسبای

کارل-هاینز ورنر توسبای (23 فوریه 1928 – 8 ژوئن 2004) یک تاجر دانمارکی ، بنیانگذار و مالک اکو بود. کارل توسبای که به عنوان یک سازنده کفش های ورزشی فعالیت می کرد و در اوایل دهه 30 ، کارخانه ای در کپنهاگ بنیان نهاد. در سال 1963 ، وی به همراه همسر و دخترش هانی ، به بردبرو در سواحل غربی دانمارک ، درست در شمال مرز آلمان رفت. توسبای اکو را در یک کارخانه خالی تاسیس و شروع به کار کرد.
از او همیشه به عنوان یک کارآفرین خارق العاده یاد می شود. او به همراه همسرش 41 سال پیش اكو را در دانمارك تأسيس كردند و از آن زمان تاكنون ، هر دقيقه از عمرش را صرف ساختن كسب و كارهاي مورد علاقه خود ، گسترش کارش به كشورهاي ديگر و حتي ساختن دباغي هاي خاص خود نمود. این بزرگترین آرزوی او بود که شرکتی که او ایجاد کرده ، پس از مرگ اش به عنوان یک تجارت خانوادگی ادامه یابد و این امر به سرپرستی دخترش هانی توسبای انجام می شود.
کارل توسبای

تولید شرکت اکو

اکو ECCO مالک دباغی هایی در هلند ، تایلند ، اندونزی و چین است. دباغی های اکو از تولید کنندگان پیشرو چرم در صنایع فشن ، ورزش و اتومبیل هستند. اکو درگیر یک برنامه تحقیقاتی برای کاهش اثرات زیست محیطی روند دباغی کردن است. تقریباً 98٪ از کفشهای اکو در کارخانه های کفش مخصوص خود در پرتغال ، اسلواکی ، تایلند ، اندونزی ، ویتنام و چین و برخی تولیدی های با مجوز در هند تولید می شود. در سال 2016 آدیداس دادخواست علامت تجاری را، علیه اکو در دادگاه های ایالات متحده ثبت کرد.

گستره جهانی برند ecco

همان طور که به آن اشاره شد ، کفش و کالاهای چرمی اکو در 99 کشور جهان به فروش می رسد. این شرکت فعالیت خود را در بازارهای آسیا و اروپای شرقی و مرکزی ، کانادا ، آمریکای جنوبی و ایالات متحده گسترش داده است. محصولات ecco از طریق بیش از 2،250 فروشگاه مخصوص برند اکو (تک برند) ، و همچنین خرده فروشان مستقل و فروش آنلاین فروخته می شود.
فروشگاه اکو

تجربه ای تلخ در فعالیت برند اکو

در سال 1998 ، ECCO در تعداد زیادی از کفش ها با مشکل روبرو شد. به دلیل وجود تنها یک خطای تولید در ترکیب مواد (هیدرولیز پلی اورتان قالب ریزی شده) کف آنها تنها پس از مدت یک تا پنج سال از هم گسیخته می شدند. پس از کشف منبع مشکل ، اکو ترکیب بندی ماده کفی خود را تغییر داد.

کفش های اکو

اکو با تولید کفش ، بوت و صندل ، تمام نیازهای شما از کفش را برآورده می کند. ECCO دائماً در ساخت کفش هایی که سبک تر ، انعطاف پذیر تر و آناتومیک تر هستند ، با نوآوری همراه است. تکنیک های پیشرفته ساخت و اکتشاف مداوم در علم مواد باعث بهبود کیفیت دائمی آن می شود. شما معمولا می توانید به آن اعتماد کنید ، برای هرگونه فعالیتی اعم از بالا رفتن از پله های خسته کننده یا هر نوع فعالیت دیگر مانند قدم زدن در دامنه سنگی. ویژگی های محصول و فناوری آن همواره محصولاتی راحت و ایده آل را در اختیارتان قرار می دهد که با آن بهترین حس راه رفتن را تجربه خواهید کرد.
کفش اکو ecco

شعار تبلیغاتی اکو

همان طور که گفتیم اکو دائما به دنبال نوآوری و بهبود محصولاتش بوده، که این موضوع به خوبی در محصولات و شعار هایش نمایان است ؛ “در اکو، ما با احترام به میراث خود ، خواستار نوآوری و تلاش برای برتری هستیم. ما با احترام به تنوع در ایجاد و حفظ روابط قوی و مثبت با همکاران ، شرکای خود ، مشتریان و جوامعی که در آن زندگی می کنیم و کار می کنیم. کار ما مبتنی بر کار دست و با کیفیت است. ما دائماً به دنبال ایجاد پیشرفت در صنعت کفش و چرم هستیم. برای ما نوآوری ،تعیین استانداردهای جدید است. در اکو ، ما هرگز نسبت به کارهایی که می کنیم تردیدی نداریم”.

تجربه شخصی اعضای پارچی

به دلیل اینکه کفش های اکو به کیفیت خوبشان شهرت دارند، لازم دیدیم که تحقیق را کمی میدانی تر کنیم و از مصرف کنندگان بپرسیم تا تجربه استفاده طولانی مدت خودشان را با ما به اشتراک بگذارند. (از کجا میدانید، شاید همه اش داستان های برندینگ بود و کفیت فوق العاده چرم های این برند هیچ پشتوانه ای نداشت!) خوشبختانه در بین اعضای پارچی، برند اکو بسیار محبوب است! از بهناز، سبحان و بهزاد که چندین مدل از کفش های اکو داشته اند خواستم تا صادقانه در مورد کیفیت کفش های این برند در طولانی مدت برایمان تعریف کنند:

بهناز:

خب حدودا 4 سال میشه که از کفش های اکو استفاده می کنم و در تمام این مدت به جز برند اکو، از هیچ برند دیگه ای کفش نخریدم! دلیلش چیه؟ دلیلش اینکه کفش های برند اکو تمام نیاز هام رو برطرف می کنه و تمام ویژگی های یک کفش عالی رو داره؛ راحتی بسیار زیاد، وزن کم، متریال با کیفیت و ماندگاری بالا. من بین اکو های مختلفی که داشتم، 3 مدلش رو بیشتر از بقیه دوست دارم. همشون واسه 3، 4 سال پیشن اما خوب خیلی فرقی با روز اولشون ندارن. یه نیم بوت، یکی هم کفش ساده و یکیشون هم کفش تابستونیه. تو این 4 سال شاید یکم رنگ و روشون کم شده باشه که با مراقبت این اتفاق کمتر می افته! اما چیزی که مهمه ساختار کفش مثل چرم یا دوخت و چسب دورشه که تکان نخورده . راجع به انعطاف هم باید بگم که یک بار کفش پاشنه بلند اکو رو یکی از بستگانم قصد خرید داشت اما مطمئن نبود! یادم می آید که فروشنده کفش را از وسط تا کرد و کفش خیلی سالم به حالت اولش برگشت! خلاصه بگم که انقدری کیفیت محصولات برند اکو خوبه که از نظر من قیمت محصولاتشون کاملا منطقیه! یک بار هزینه زیادی می کنی و برای چند سال استفاده می کنی.

سبحان:

من دوتا کفش اکو دارم. اولین بار حقیقتش یکم از نظرم گرون بود و صرفا چون تخفیف خورده بود خرید کردم. (الان 3 سال از اون ماجرا می گذره). الان که دارم این نظر شخصی رو مینویسم باید بگم که اگه برگردم به عقب حتی اگه آف هم نخورده باشه باز میخرمش. کفش های اکو فوق العاده راحت و سبکن. کفش منم به شکل عجیبی راحته. بعضی روزا که تا دیروقت سر کار هستم، همه جام خسته میشه جز پاهام! فقط اگه اکو میخواین بخرین، یا دارین، توصیه می کنم حتما از واکس های مخصوصش استفاده کنین. من استفاده نکردم حقیقتش اتفاقی واسش نیفتاده تو این 3 سال. اما مشخصه که چرم بیچارش تحت فشاره! من شخصا خیلی بی رحم باهاش برخورد کردم. اما دوامش عالیه. واسه مقایسه اینو بگم که تو دوره ای که بوت اکو رو داشتم و خیلی کمپ و اینا میرفتم، همزمان باهاش یه بوت خیلی خف تام فورد هم داشتم. جالبه بدونین هر بلایی که سر تام فورده آوردم سر اکو هم تکرار کردم. نتیجه این شد که بوت تام فوردم مدت هاست که از بین رفته. یا الان زیر زمین دفنه یا بازیافت شده. اما بوت اکوم رو امسال زمستون باز می خوام بپوشم!

بهزاد:

من یه کفش اکو داشتم که نمیگم چقدر ولی خیلی گرون خریده بودمش. کفش خیلی راحت و با کیفیتی بود و البته خیلی هم قشنگ! انقدر قشنگ که دزدیدنش! فکر می کنید چی شد؟ حقیقتا قلبم شکست و ناراحت شدم و دیدم هیچ راهی جز دوباره خریدنش ندارم! از تعریف و تبلیغ کردن خوشم نمیاد اما اکو کارش واقعا درسته.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید