تگ هویر

تگ هویر ، برند لوکس سوییسی

تگ هویر یک شرکت تولیدی لوکس سوئیسی است که ساعت ها و لوازم جانبی مد را طراحی ، تولید و روانه بازار می کند. همچنین عینک و تلفن همراه که تحت لیسانس آن توسط سایر شرکت ها تولید می شود. نام تجاری تگ هویر TAG Heuer با عنوان Uhrenmanufaktur Heuer AG شروع به کار کرد ، که در سال 1860 توسط ادوارد هویر در سوئیس تأسیس شد. سال 1985 گروه تگ TAG اکثر سهام را در این شرکت خریداری کرد و تگ هویر TAG Heuer را تشکیل داد. پس از آن در 1999 شرکت لوکس فرانسوی ، LVMH تقریبا 100 درصد از سهام این شرکت سوئیسی را خریداری کرد.
TAG Heuer در لاچو دو فوند ، سوئیس مستقر است و توسط رئیس و مدیر عامل شرکت ژان کلود بیور رهبری می شود. جک هویر ، نوه بنیانگذار ، رئیس افتخاری است. TAG Heuer یک کارگاه ساعت سازی در کرنل ، سوئیس و یک کارخانه تولید ساعت در همان لاچو دو فوند. شعار تگ هویر “آوانگارد سوئیسی از سال 1860” است.
تگ هویر

کرنوگراف های اتوماتیک

در اواسط دهه 1960 ، هویر با برتلینگ و همیلتون (و در رقابت با سیكو و زنیت) برای معرفی كرونوگرافی اتوماتیک مشاركت كرد. این پروژه ها به صورت پنهانی انجام شد ، زیرا هیچ یک از رقبا نمی خواستند سایر شرکت ها از تلاشهای آنان آگاه باشند. آنها در 3 مارس 1969 کنفرانس های مطبوعاتی را در ژنو و نیویورک برگزار کردند تا خطوط تولید کرنوگراف های جدید خود را معرفی کنند. اولین نسخه های کرونوگراف هور ، Cal 11 (از سال 1969) با عنوان “Chrono-Matic” نامگذاری شده است. در اوایل دهه 1970 ، هویر خط کرونوگرافی های اتوماتیک خود را گسترش داد تا مدل های Daytona ، Montreal ، Silverstone ، Calculator ، Monza و Jarama را شامل شود ، که همه از جنبش کالیبر 11 نشئت گرفته اند.

جوایز

در سال 2007 ، TAG Heuer جایزه طراحی محصول iF را برای کرونوگراف مفهومی ، کالیبر موناکو 360 LS دریافت کرد. این مراسم در هانوفر آلمان برگزار شد ، و این جایزه به هویر اهدا شد. این ساعت در بخش اوقات فراغت / سبک زندگی جایزه را دریافت کرد. این انتخاب در میان بیش از 2200 ساعت مچی که توسط ساعت سازان از 35 کشور جهان محصولاتشان را ارائه دادند ، انتخاب شده است. تگ هویر TAG Heuer برای دومین بار در مدت دو سال جایزه طراحی محصول iF را دریافت کرد. در سال 2006 ، یکی دیگر از ساعت های TAG Heuer با عنوان دیده بان گلف حرفه ای ، در همان دسته اوقات فراغت / سبک زندگی برنده شد. طراحی ساعت گلف حرفه ای توسط گلف باز مشهور امریکایی تایگر وودز Tiger Woods گسترش پیدا کرد.
تگ هویر

سایر محصولات

گروپ لوگو مستقر در مورز فرانسه ، عینک هایی با برند تگ هویر را تحت لیسانس این شرکت در سال 2002 تولید می کند. گروه ModeLabs مستقر در پاریس فرانسه ، تلفن همراه برند تگ هویر را تحت لیسانس این برند تولید می کند. ModeLabs این مجوز را در اواخر سال 2007 بدست آورد و اولین تلفن همراه با نام تجاری TAG Heuer را در اواخر سال 2008 به بازار عرضه کرد. این شرکت همچنین یک سری لوازم جانبی مردانه از جمله کیف پول ، کمربند ، کیف ، جلیقه ، دستبند و دکمه سر دست را به بازار عرضه می کند.
گوشی تگ هویر

رتبه زیست محیطی این برند

در دسامبر سال 2018 ،صندوق جهانی طبیعت WWF گزارش رسمی را منتشر کرد که به رتبه بندی های زیست محیطی برای 15 سازنده بزرگ ساعت و جواهرات فروشی در سوئیس می پردازد. برند TAG Heuer ، به همراه Chopard ، از رتبه متوسط ​​محیطی با عنوان “Midfield Low” برخوردار بودند ، و نشان می دهد كه تولید كننده اقداماتی را برای کاهش تأثیر منفی فعالیت های تولیدی خود بر محیط و تغییرات آب و هوا انجام داده است. در صنعت جواهرات و ساعت سازی ، نگرانی های کلی در مورد عدم شفافیت در فعالیت های تولیدی و منابع اولیه مواد اولیه گرانبها از جمله طلا وجود دارد که دلیل اصلی مسائل زیست محیطی مانند آلودگی ، تخریب خاک و جنگل زدایی است. این وضعیت به ویژه در کشورهای در حال توسعه که تولیدکننده های برتر طلا از جمله چین ، روسیه و آفریقای جنوبی هستند جدی است. تخمین زده می شود که بخش ساعت و جواهرات ، بیش از 50٪ از تولید سالانه طلای جهان (بیش از 2،000 تن) را مصرف می کند ، اما در بیشتر موارد شرکت های ساعت نمی توانند یا مایل نیستند که نشان دهند مواد اولیه آنها از کجا تهیه می شود و آیا تأمین کنندگان مواد از فناوری های سازگار با محیط زیست استفاده می کنند؟

تگ هویر و دنیای ستارگان

تگ هویر با حفظ چهره خود به عنوان یک برند لوکس و با روحیه خلاقانه ارتباطات دیرینه ، با دنیای ورزش و هالیوود دارد. این برند دارای لیست طولانی سفیران ورزشی و هالیوودی بوده است. علاوه بر این ، شرکت TAG Heuer برای معرفی محصولات خود ، به افراد مشهور هزینه زیادی پرداخت کرده است ، از جمله: تام بردی ، آیرتون سننا ، کوین ریچاردسون ، کریستیانو رونالدو ، کریس همسورث ، جسیکا میشیباتا ، ببر وودز ، لئوناردو دی کاپریو ، برد پیت ، جک روویو ، سارا فیشر ، لوئیز کو ، چن داومینگ ، جف گوردون ، ماریا شاراپووا ، جرمی لین ، خوان پابلو مونتویا ، کیمی ریکینکن ، اوما تورمن ، فرناندو آلونسو ، لوئیس همیلتون ، ترزا یوهاگ ، شاهرخ خان ، پریانکا چوپرا ، کامرون دیاز ، استیو مک کوئین ، رانبیر الکساندر ، مری کوم روسی و لی ییفنگ.  استیو مک کوئین در سال 1971 در لی مانس مدل موناکو آبی را پوشید (این مدل اکنون به عنوان “مک کوئین موناکو” شناخته می شود). ، و ستاره فرمول یک سوئیس ، جوزف سیفرت به طور معمول یک Autavia با رنگ سفید را می پوشید.
تگ هویر

تگ هویر اسپانسر رویداد های ورزشی

TAG Heuer زمان سنج رسمی سه بازی المپیک تابستانی دهه 1920 ،مسابقات جهانی اسکی ، مسابقات جهانی فرمول یک را بر عهده داشته ،و یک ساعت برای تیم فرمول 1 مک لارن ساخته است. هویر ساعت رسمی تیم فرمول 1 فراری در دهه 1970 و مک لارن از دهه 1980 تا 2015 را ارائه کرده بود.
تگ هویر اسپانسر رسمی لیگ های فوتبال معتبری چون : جی لیگ ژاپن ، ام ال اس امریکا ، بوندسلیگا آلمان ، لیگ 1 فرانسه، لیگ برتر انگلیس ، لالیگای اسپانیا و سری آ ایتالیا می باشد.
تگ هویر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید