زیباترین ترند های بهار 2020

مروری بر زیباترین ترند های بهار 2020

پس از پایان یافتن هفته های مد در چهار پایتخت مد، وقت آن شده که زیباترین ترند بهار 2020 طراحی شده اند را با همدیگر مرور کنیم. (اگر نمی دانید ترند چیست: آشنایی کامل با اصطلاحات مد و فشن) فصلی که گذشت پر بود از رنگ های روشن، متنوع و شگفتی های زیبایی که تاکنون سابقه نداشته اند. گاهی می دیدیم که برندهای مختلف از طراحی های دهه ۷۰ و یا ۹۰ میلادی الهام می گرفتند و گاهی نیز شاهد طراحی های کاملاً جدید لباس، میکاپ و مدل مو های صد در صد ساختارشکنانه بودیم.

در هر صورت آنچه را که در لیست پیشِ رو می بینید، همگی جزو نقاط عطف برند های مختلف محسوب می شوند. به مخاطبان ترند می گوییم: از همین الان، باخیالی آسوده، می توانید گزینه های زیر را برای بهار سال آینده، یعنی 2020 به عنوان ترند هایی فوق العاده زیبا در نظر بگیرید.

1. طرح های گلدار در همه جا

ممکن است در همین ابتدا برایتان سوال پیش بیاید که:

گل برای بهار؟ بدیهی تر از گل برای بهار مگر داریم؟!

حق با شماست اما آنچه که استفاده از گل در طراحی های لباس امسال را متفاوت می‌کند، استفاده ای کاملا جدید از گل و طرح های گلدار در صنعت فشن بود. همانطور که در عکس ها می بینید، هم برندهای مختلف از آن برای تزیین پوست، و هم برای تزیین مو استفاده کردند. همچنین برندهایی نظیر مارک جیکوبز، از گل برای الگوی مستقیم در طراحی بهره بردند؛ یعنی فرم کلی گل را در لباس پیاده سازی کردند. همچنین شاهد آن بودیم که استایل های کولی (بوهو) نیز که اتفاقا استفاده از گل در آن ها بسیار رایج اند به نوعی بازآفرینی شدند.

2. وقتی سریال euphoria (سرخوشی) به فشن می آید

ظاهراً سریال محبوب سرخوشی، فقط بین مردم عادی محبوب نبوده و طراحان فشن نیز توجه ویژه ای به این مجموعه تلوزیونی HBO داشته اند. ابتدا این ترند تنها در میکاپ و آرایش صورت بود که ظاهرا طراحان برنامه بیشتری برای الهام گیری از آن داشتند.

ترند بهار 2020

برند ها امسال از تلالو، رنگ های متنوع و درخشندگی بسیار زیاد در طراحی های شان استفاده کردند. برندهای مختلفی را دیدیم که از میکاپ های زیبا و همینطور حتی لباس های فوق‌العاده‌ای که الهام گرفته شده از این سریال تلویزیونی بوده استفاده کردند.

میکاپ جدید بهار 2020

به عنوان یک ترند برای بهار ۲۰۲۰ از همین امروز می توانید با خیالی راحت روی این فرم از میکاپ ها حساب باز کنید و با اندکی توجه به آرایش دور چشم مدل های کت واک، می توانید از الگوی میکاپ دور چشم این ترندها آگاهی کامل بیابید.

ترند جدید از سریال سرخوشی

3. زیاده روی در ریمل و مژه مصنوعی

یکی دیگر از ترندهای به وجود آمده برای بهار ۲۰۲۰ زیاده روی و افراط طراحان برندهای مختلف به شکل همزمان در استفاده از ریمل و مژه مصنوعی بود.

ریمل جدید ترند بهار 2020

می‌توان گفت تقریباً تمامی برندهای مطرح نظیر مارک جیکوبز، گوچی ولنتینو و غیره همگی از این ایده استفاده کرده‌اند و ترند شاخصی را برای بهار 2020 به وجود آوردند. (کالکشن زیبای گوچی امسال را کامل ببینید “نقد و بررسی اضافه شد”).

مژه ترند 2020

4. رژ لب ها براق تر می شوند!

ترند بعدی که بر اثر استفاده همزمان توسط برندهای مختلف بوجود آمد، برق بیشتر در رژ لب ها بود. این اتفاق توسط برند گوچی، با طراحی الساندرو میکله انجام شد. او برای تمامی مدل ها از هر دو جنس مرد و زن، رژلب های درخشان بکار برد. پس از آن شاهد استفاده میکاپ آرتیست برند آف وایت بودیم که طراحی زیبایی را همانطور که در عکس می بینید به وجود آورد.

ترند جدید رژلب بهار 2020
از کالکشن گوچی 2020

و در نهایت سایر برند های بزرگ نظیر لویی ویتون و شنل نیز از آن هر کدام با توجه به سبک طراحی خودشان استفاده کردند که می توانید در عکس ها مشاهده کنید.

5. مدل موهای بلند، بالا و بالاتر می روند و موی رومانتیک دوباره مد می شود.

آخرین ترندی که توسط طراحان امسال به وجود آمد، استفاده از ارتفاع بیشتر برای موهای بلند بود. همچنین ترند زیبای بعدی برای بهار 2020 مدل موهای رومانتیک است که در انواع و اقسام اندازه های مختلف، از کوتاه و پسرانه گرفته (ویژه استایل تامبوی) تا بلند و کاملا زنانه ی کلاسیک. باید صبر کرد و دید که مردم چقدر این ترند ها را دوست خواهند داشت و تا چه حدی از آن ها پیروی خواهند کرد.

در این مطلب می‌توانید تمامی ست لباس های پیشنهادی فروشگاه پارچی را ببینید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دوازده =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید