مینیمالیست ها بخوانند: 5 ترند پاییز 2019 که نباید از دست بدهید

اگر چه همانطور که در مطلب بهترین استایل های خیابانی 2020 هفته مد پاریس دیدید، حال و هوای پایتخت فرانسه خیلی روی خوشی به مینیمالیست ها نشان نداد و سبک طراحی مورد علاقه امسال دنیای مد آنچنان مینیمال نبود. از طرف دیگر اگر نگاهی دوباره به هفته مد میلان داشته باشیم و دو برند گوچی و ورساچه را نیز فاکتور بگیریم، اتفاقاً برای طرفداران سبک مینیمال، امسال ترند های فوق العاده ای به وجود آمد که امروز در پارچی به آن ها خواهیم پرداخت. با ما در بررسی 5 ترند زیبا برای پاییز سال 2019 مخصوص مینیمالیست ها همراه باشید.

استایل مینیمالیسم

کمی بررسی و نگاه دقیق‌تر به استایل های مینیمال در هفته‌های مدی که گذشت، از نیویورک تا پاریس، گویای آن است که هر سال سبک مینیمال زیباتر از قبل می شود. خوشبختانه این نگرش که زیبایی در سادگی است، با چاشنی کمی لوکس گرایی تلفیق شده و می بینیم که برند های لوکس نیز به شکل قابل توجهی به سبک مینیمال علاقه نشان می دهند و حرف های خوبی برای گفتن دارند. اگر به سبک مینیمال علاقه دارید، مطلب “روش های ساخت یک استایل مینیمال حرفه ای” را از دست ندهید.

پنجه مربعی ها

یکی از المان هایی که امسال در استایل های مینیمال بسیار دیده شد، کفش و بوت های پنجه مربعی بود. این موضوع حتی در مورد صندل ها نیز صدق می کند. گویا شاهد یک ترند همه گیر هستیم.بهتر می دانید که کفش های پنجه مربعی زمانی در دوران دهه ۹۰ میلادی بسیار مد بودند که این روزها ظاهراً در سال ۲۰۱۹ دوباره به شکل شدیدی روی مد آمده اند.

ترند جدید پاییز 2019 پنجه مربعی

پلوور های سیلوئتی

شاید با خود فکر کنید که پلیور ها همیشه بین طرفداران “کمتر غنی تر است” محبوب بوده است اما باید بدانید که امسال پلوور های مختلف در کنار شلوار جین به شکل قابل توجهی فراوان بودند. پلوور های سیلوئتی، همانطوری که از نامشان پیداست، در جزئیات درون چیز خاصی ندارند و تمام تمرکز طراحی آن ها بر روی سیلوئت و محیط خارجی شان است. اگر طرفدار سبک مینیمال هستید این پلیور ها و به خصوص مدل های بافتنی آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

استایل جدید مینیمالیست مینیمال پاییز 2019

لباس جدید مینیمال

سرهمی یکدست

حقیقتاً هیچ ست لباسی مینیمال تر از یک سرهمی یکدست نیست. البته این که طرفدار این سبک پوشش باشید به خودتان بستگی دارد ولی باید بدانید که سرهمی های یک دست، امسال بسیار دیده شدند و اگر از طرفداران ترندهای روز هستید،به عنوان یک ترند مینیمالیست ، آن ها را برای پاییز 2019 در نظر بگیرید.

مینیمالیسم استایل جدید پاییز 2019

روپوش یک دست جدید 2019

کیف های بالشی جمع شونده

کیف های بالشی که با فرمی از چروک جمع می شوند، یکی دیگر از ترند های امسال بوده اند. از نیویورک تا پاریس همگی با استفاده فراوان از این مدل کیف ها بوده اند. اگرچه هیچگونه بند، جیب، زیپ و حتی یک بخش مخفی هم ندارند و هر گونه جزئیاتی از آنها حذف شده، ولی بسیار لوکس و زیبا هستند (مگر معنی مینیمالیسم غیر از این است؟) این کیف ها معمولاً از چرم های بسیار با کیفیتی و زیبایی ساخته شدند که توصیه می کنیم از همین الان به فکر خرید آن ها باشید.

کیف بالشی جدید 2019

ترند جدید کیف 2020

بافت های ساده

و در نهایت می رسیم به آخرین ترند پاییز 2019 برای مینیمالیست ها. بافتهای یک دست و ساده، اگرچه همیشه برای علاقه مندان به سبک مینیمالیست رایج بوده اما امسال استفاده از آنها به خصوص با رنگ های خنثی، بسیار رایج بود و شاهد استفاده فراوان آنها در هفته‌های مد بودیم. در زیر چند مدل از انواع مختلف آن ها را برایتان می آوریم:

بافت ساده مینیمال

پاییز ترند هفته مد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید