بهار 2020: بهترین استایل های خیابانی (استریت) در هفته مد پاریس

پیش از پرداختن به زیباترین و بهترین استایل های خیابانی (استریت استایل) برای بهار 2020 از هفته مد مهم پاریس، لازم به یادآوری می دانیم که در مطلب استایل خیابانی پارچی، تعریف دقیق استریت استایل را مرور کردیم و دیدیم که زادگاه این سبک پوشش، کوچه و خیابان ها است و فرهنگ آن را جوانانی می سازند که با سلیقه و انتخاب خودشان سبک مورد علاقه شان را به نمایش می گذارند. در حقیقت استایل خیابانی از آنچه که فکرش را می کنید اهمیت بیشتری دارد و صرفاً به یک سبک پوشش خاص اطلاق نمی شود. ترجیح می دهیم بیشتر از این به خود استریت استایل نپردازیم چرا که این موضوع و تمام داستان هایش را در یک مطلب جامع و مفصل، مورد بررسی قرار داده ایم: همه چیز در مورد استایل خیابانی.

و اما امروز در سایت پارچی می خواهیم بهترین عکس هایی را که فیل اوه (Phil oh) عکاس مشهور استریت استایل (خیابانی) برای بهار 2020 از هفته مد پاریس گرفته است را با هم مرور کنیم. با ما همراه باشید.

استریت استایل بهار 2020 از هفته مد پاریس

هوای این روزهای پاریس اصلا خوب نیست. پایتخت زیبای فرانسه، ظاهراً در تمام این روزها یا هوای خنکِ متمایل به سرد و همچنین باران هایی پراکنده داشته و یا با باد های خفیف و ممتدش تنها عامل سردرد بوده است! به هر صورت این شرایط جوی متفاوت نیمه پری نیز در لیوانش دارد و آن استفاده استریت استایلیست ها از لباس های بهاره و بارانی و همینطور انواع مختلف سرپوش و کلاه و بوت بوده که به نوعی هیجان را با خودش به هفته مد آورده است. عکس های فیل اوه بسیار زیبا بودند و مثل همیشه از نقش یک شکارچی حرفه ای برای ثبت کردن زیباترین استایل های خیابانی به خوبی بر آمده.

از خاطر نبرید که هفته مد پاریس برای استریت استایل ها به نوعی مهم ترین هفته مد در دنیا در نظر گرفته می شود. این شما و این هم زیباترین و مهم ترین های استایل خیابانی امسال:

استایل خیابانی 2020 هفته مد 2020 بهار تابستان استایل خیابانی بهار 2020 جدیدترین استایل خیابانی استایل کلاسیک خیابانی 2020 استایل خیابانی جدید 2020 استایل زرد جدید 2020 استایل زیبا خیابانی پاریس استایل خیابانی جدید بهار پاریس هفته مد پاریس 2020

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید