لوکس کیف دستی زنانه برند

معرفی 30 کیف دستی لوکس زنانه ؛ ماندگارترین کیف برند های مشهور کدام اند؟

در واقع باید گفت دو آیتم مهم در استایل و پوشاک وجود دارد که هر زن باید روی آن سرمایه گذاری کند: کیف های دستی و کفش های با کیفیت. لباس ممکن است عمر کوتاهی داشته باشد و بیاید و برود ، اما لوازم جانبی با کیفیت برای همیشه ماندگارند. در واقع باید در قسمت هایی هزینه کنید که در طول زمان تاثیرگذاریش اثبات شده. قطعا خرید از برند های لوکس تولید کننده کیف دستی زنانه می تواند در رساندن شما به یک استایل لوکس بسیار موثر باشد.
به راهنمایی احتیاج دارید؟ در پارچی از بهترین سبک های کیف دستی و برند های مطرح که هر شخص علاقه مند در حوزه پوشاک و فشن باید درباره آنها اطلاع داشته باشد ، دیدن کنید:

فیلیپ لیم پاشلی 3.1 (3.1 Phillip Lim’s Pashli)

به دلیل طراحی ها و عملکردی که داشته است در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از خوش استایل ها قرار گرفته است. زیپ های عمودی در طرف های مقابل کیف ، قابل تنظیم هستند تا فضای بیشتری را فراهم کنند (عالی برای خانم های شاغل). همچنين مي توانید آن را به صورت کج بیاندازید.

برند لوکس کیف فیلیپ لیم پاشلی

شنل 2.55 (Chanel 2.55)

از برند های لوکس در کیف دستی زنانه برند شنل است. این کیف نیازی به معرفی ندارد. 2.55 شنل کیفی است که بیشتر دوستداران مد در لیست آرزوها و
علاقه مندی های خود آن را دارند. شاید بتوانید در فروشگاه های دست دوم آنرا با قیمت 650 دلار خریداری کنید.

کیف لوکس زنانه برند شنل 2.55

آنتیگونا ، جیوانچی (Givenchy’s Antigona)

دقیقاً مانند پاشلی ، آنتیگونا می تواند به دو روش مورد استفاده قرار گیرد: به صورت کج یا دستی. ساختار و طراحی یکدست و جنس چرم بز باعث شده این محصول آنتیگونا یکی از بهترین ها باشد. در رفت و آمد صبح، روی شانه انداختن آن می تواند برایتان خیلی کاربردی و راحت باشد.

لوکس کیف دستی زنانه برند آنتیگونا ، جیوانچی

لویی ویتون – موراکامی (Louis Vuitton x Murakami)

همکاری لویی ویتون-موراکامی از لحظه شروع آن بسیار جذاب بود. مارک جیکوبز ، مدیر خلاق لویی ویتون در آن زمان ، به هنرمند ژاپنی مأموریت داد مجموعه ای از کیف های دستی را طراحی کند. تلاشی برای تزریق یک ظاهر مدرن به برند لویی ویتون. احتمالا در طول این سالها شما هزاران مدل از این سبک کیف را دیده اید. شاید به دلیل طراحی نمادین آن. البته نباید فراموش کرد که لویی ویتون از لوکس ترین برند ها در میان کیف های زنانه است.

کیف دستی لوکس برند لویی ویتون - موراکامی

کیت اسپید (Kate Spade’s Pride)

این سبک بیشتر برای دخترانی است که عاشق ترکیب مد و ادبیات هستند. مجموعه کلاچ كیت ، از كیت اسپید بلافاصله به عنوان ستاره ای در استایل های خیابانی و فراتر از آن تبدیل شد.

برند لوکس کیف کیت اسپید

چمدان پرونزا شولر (Proenza Schouler’s Satchel)

چمدان Proenza Schouler با تعداد بسیار زیادی از محفظه ها یک انتخاب متفاوت است. بسیار مناسب برای دسته بندی کامل وسایلتان. این موضوع به تنهایی باعث شده که این کیف بزرگ بسیار کاربردی باشد. یک زن هرگز نمی تواند کیف خیلی بزرگی داشته باشد ، می تواند؟ این سوال بسیار بدیهی BTW است که درباره آن مطرح می کند.

لوکس کیف دستی زنانه برند

مدل هرویین، الکساندر مک کویین (Alexander McQueen’s Heroine)

Heroine طی یک سال و نیم گذشته در بین بسیاری از سلبریتی ها محبوب بوده ، زیرا این مدل دارای یک طراحی عالی زنانه و در عین حال سبک است.

برند لوکس کیف زنانه مدل هرویین، الکساندر مک کویین

مدل فابلا ، استلا مک کارتنی (Stella McCartney’s Falabella)

Falabella Stella McCartney به دلیل دیزاین زنجیر دارش یک سبک بسیار مشهور است ، که به میزان زیادی جذابیت لبه های کیف را افزایش می دهد.

کیف لوکس برند مدل فابلا ، استلا مک کارتنی

کیف دستی فانتوم ، سلین (Céline’s Phantom)

Céline Phantom گل سر سبد کیف های دستی است. به اندازه کافی بزرگ بوده که تمام ملزومات خود را در آن نگهدارید و در طراحی هم هیچ کم و کسری ندارد. پس بی دلیل نیست که آنرا پیشتاز در بین کیف های دستی می دانند.برند لوکس کیف دستی فانتوم ، سلین

کلاچ پرپکس ، شارلت الیمپیا (Charlotte Olympia perspex clutch)

زمان آن رسیده که شهر را شوکه کنید ، کاری که یک نفربر عظیم هم انجام نخواهد داد. ما کلاچ شارلوت المپیا را به دلیل اصالت خاص آن دوست داریم. زمان آن فرا رسیده که با یک انتخاب شجاعانه تغییری در سبکتان ایجاد کنید.

برند لوکس کیف کلاچ پرپکس ، شارلت الیمپیا

کیف دستی راک استود ، ولنتینو (Valentino’s Rockstud Tote)

ولنتینو وقتی با لوازم جانبی دارای سنگ دوزی باشد قطعا با طلا همراه است. در بین وسایل زینتی ، به نظر می رسد که هر خانم لوکس فقط به یکی از این کیف ها احتیاج دارد تا یک استایل گران قیمت و شیک برای خود بسازد.

برند لوکس کیف دستی راک استود ، ولنتینو

مالبری بیسواتر (Mulberry Bayswater)

Mulberry Bayswater یکی از کلاسیک ترین طرح ها ، در لیست کیف های نمادین است. همچنین کیفی است که برای کاربرد های اداری عالی است.

برند لوکس کیف مالبری بیسواتر

لانگشام (Longchamp’s Nylon Le Pliage)

کیف نایلونی Le Pliage Longchamp به دلیل طراحی ساده و کاربردی مورد علاقه بسیاری قرار گرفته است. گفته شده که این طراحی از هنر ژاپنی اریگامی الهام گرفته شده است. ساخته شده از موادی که بسیار انعطاف پذیر است.

لوکس کیف دستی زنانه برند لانگشام

نایتینگل ، جیوانچی (Givenchy’s Nightingale)

نایتینگل گیونچی ، امتیازات عمده ای در ابعاد نسبت به بسیاری دیگر از کیف دستی ها دارد. زیپ دو طرفه و روکش چرمی زیبایی داراست. و همچنین تماما کار دست است.

برند لوکس نایتینگل ، جیوانچی

کلی ، هرمس (Hermès Kelly)

این کیف دستی که یکی از زنانه پسند ترین استایل ها در بین سایرین است. آنچه هرمس کلی را به این محبوبیت می رساند ، اهمیت بالایی است که این برند برای برتری در طراحیش قائل است. قطعا می تواند یک انتخاب عالی و شاید یک آرزو برای بسیاری از خانم ها باشد.

کیف دستی برند لوکس کلی ، هرمس

مونوگرام کانواس ، گوچی (Gucci’s Monogram Canvas Bag)

از دیگر برند های فوق لوکس در کیف دستی زنانه ، گوچی است. تعداد کمی از برند های دیگر هستند که در نگاه اول مانند مونوگرام گوچی شناخته شده و قابل تشخیص هستند. در واقع ، آنها آنقدر تعصب نسبت به لوگوی خود دارند که تقریبا در تمام طرح کیف می توانید آنرا بیابید. پس قطعا متوجه هستید که این کیف بسیار گران خواهد بود.

کیف لوکس مونوگرام کانواس ، گوچی

پاراتی ، کلویی (Chloé’s Paraty)

در اینجا کیف دیگری را می بینید که طراحی بسیار خیره کننده ای را داراست و در ذهن ها ماندگار است. Chloé Paraty به دلیل تطبیق پذیری و طراحی کلاسیک، بسیار محبوب در بین سلیقه های مختلف خانوم هاست.

لوکس کیف دستی زنانه برند

میوز ، وای اس ال (YSL’s Muse)

میوز برند وای اس ال از سال 2006 شروع به کار کرده و یکی از اولین کیف های “it” این برند است. متاسفانه این سبک دیگر در بازار موجود نیست ، اما مطمئناً می توانید در فروشگاه های eBay بیابید.

برند لوکس میوز ، وای اس ال

ویلیز ، کوچ (Coach’s Willis)

کیف ویلیس کچ ، به دلیل ساخت کلاسیک و اندازه ایده آل بسیار مورد پسند بوده که نه بزرگ است و نه خیلی کوچک.

کیف زنانه لوکس برند ویلیز ، کوچ

بیرکین ، هرمس (Hermès Birkin)

واقعا ، چه کسی است که با بیرکین هرمس آشنا نباشد؟ با یک برچسب قیمت بالای 3،280 پوند ، این کیف بسیار جذاب برای انواع مخاطبان است.

کیف لوکس زنانه بیرکین ، هرمس

اسپیدی ، لویی ویتون (Louis Vuitton Speedy)

لویی ویتون اسپیدی همانطور که دیده اید یکی از نمادین ترین کیف ها است. این کیف از بهترین های برند لوکس و مشهور لویی ویتون است که بسیار مورد استقبال واقع شده است. آنچه که این کیف را خاص می کند ، ماندگاری آن در طول زمان است.

کیف لوکس زنانه اسپیدی ، لویی ویتون

بلنسیاگا ، لریات (Balenciaga Lariat)

نیکلاس گسکوئیر ، مدیر خلاق Balenciaga در آن زمان ، هنوز آنرا کامل طراحی نکرده بود ، کیت ماس مدل مشهور ​​گمان کرده بود که او آنرا در بازار دست دو پیدا کرده است. اما کمتر کسی فکر می کرد که این کیف به یکی از محبوب ترین کیف های این برند تبدیل شوذ.

لوکس کیف دستی زنانه برند

بگت ، فندی (Fendi Baguette)

Fendi Baguette طراحی سبک نان و کره کیف های فندی است. این محبوبیت آن هرگز کاسته نشده است و همچنان تولید می شود.

کیف دستی لوکس برند بگت ، فندی

کیف سطلی ، منصور گاوریل (Mansur Gavriel Bucket Bag)

چند سال پیش وقتی کیف مدل سطل منصور گاوریل وارد بازار شد ، به سرعت فروخته شدند. این مدل مشکی از محبوب ترین ها است و همچنان به فروش خود ادامه می دهد.

لوکس زنانه برند کیف سطلی ، منصور گاوریل

لیدی دیور ، کریستین دیور (Christian Dior’s Lady Dior)

جایگاه افسانه ای این کیف کوچک از سال 1995 شروع شد. بانوی اول فرانسه به پرنسس دایانا این کیف از دیور را هدیه داد. پس از آن دایانا با هر استایل ممکن آن را سفارش داد.کیف دستی برند لوکس لیدی دیور ، کریستین دیور

کیف بوی ، شنل (Chanel’s Boy Bag)

کیف بوی شنل بدون شک با طراحی کلاسیک خود در طول زمان یک تجربه موفق و محبوب بوده است. جزئیات تسمه زنجیره ای آن ، محبوبیت قابل توجهی در میان سلبریتی ها و وبلاگ نویسان مد ایجاد کرد.

لوکس زنانه برند کیف بوی ، شنل

کلاچ جمجمه ، الکساندر مک کویین (Alexander McQueen Skull Clutch)

قطعا دشوار است که نبوغ الکساندر مک کوئین را انکار کنیم. جمجمه اصالت این برند است و در اینجا شاهد یکی از معروف ترین کیف های تجاری این برند هستیم.

کیف دستی لوکس زنانه کلاچ جمجمه ، الکساندر مک کویین

مارسی ، کلویی (Chloé Marcie)

کلویی همیشه خالق کیف هایی است که هر زنی می تواند از آن استفاده کند. مارسی نمونه دیگری از کیف ها ایده آل کلویی است که می تواند ضمن حفظ جذابیت کلاسیک خود ، ویژگی های منحصر به فردی را به نمایش بگذارد.

کیف زنانه لوکس مارسی ، کلویی

کیف دوشی مونوگرام ، وای اس ال (YSL Monogram Shoulder Bag)

کیف دوشی مونوگرام YSL جایگزینی عالی برای کلاچ در یک شب است. به اندازه کافی بزرگ است که لوازم آرایشی و تلفن خود را بدون اینکه خیلی بد قواره باشد، نگه دارید. این کیف با جزییات بسیار جذابی همراه است.

کیف زنانه دوشی لوکس برند مونوگرام ، وای اس ال

کیف پارچه ای ، بتگا ونتا (Bottega Venetta Woven Hobo)

اگر در پیدا کردن کیف پارچه ای سردر گم هستید ، کیف پارچه ای Bottega Venetta را فراموش نکنید. به ویژه سبک هابو بسیار محبوب است. این یک کیف ایده آل برای شما در یک روز سخت است.

کیف پارچه ای زنانه لوکس برند بتگا ونتا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید