چطور تیپ و استایل دانشجویی جدید برای سال 2019 داشته باشیم؟

دانشجویان عزیز، بالاخره تابستان تمام شده و فصل دانشگاه رفتن فرا رسیده. بعید به نظر می رسد شما هم مشتاق دانشگاه رفتن باشید و شوق فراوانی برای آغاز مهر داشته باشید. اما باید باور کنید که دوران دانشجویی هر جوری که حساب کنید بهترین دوران زندگی تان خواهد بود. خود دانشگاه را هم اگر نپسندید، اما در محیط دانشگاه و دوستان، حس شادی و انرژی و فعالیتی که از محیط هم کلاسی های خود دریافت می کنید هیچ جای دیگر تکرار نخواهد شد. سختی ها، شادی ها، تفریحات و شاید حتی وقت کشی هایی که در دانشگاه با دوستان خود تجربه می کنید، بزودی تنها خاطراتی خواهند بود که در آرزوی تکرارشان می مانید. به هر حال امروز در پارچی ما وظیفه خودمان را به این مناسبت انجام خواهیم داد و شما را با جدید ترین تیپ و استایل دانشجویی برای سال 2019 ، آشنا خواهیم کرد.استایل و تیپ دانشجویی جدید 2019

فراموش نکنید داشتن یک استایل حرفه ای، اولین چیزی است که در دانشگاه با آن خیلی راحت قضاوتتان می کنند و حتی در دوستیابی و روابطتتان بسیار اثر می گذارد. در مطلب امروز پارچی  سعی می کنیم توصیه های مهم دیگری نیز در کنار راهنمای ساخت استایل به شما دانشجویان جدید الورود هم داشته باشیم که به لباس و استایل و سبک زندگی دانشجویی ، هم مربوط باشد. به عبارتی دیگر ابتدا به چند نکته ضروری جهت ساخت یک استایل دانشجویی درست و اصولی می پردازیم سپس به ترندها و لباس های جدید و مد سال 2019 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

1- کفش درست و مناسب، قدم اول

قدم اول در ساخت تیپ و استایل دانشجویی که نه بحث جدید بودن دارد و نه مربوط به سال 2019 است، بلکه جزو الزامات و بایدی هاست، انتخاب درست یک کفش مناسب است. حالا باید درباره مفهوم “مناسب” صحبت کنیم. دقت داشته باشید که تنوع و پوشیدن مانتو و جین، و یا تیشرت و پیراهن های مختلف اتفاقی است که به زودی با آن روبه رو خواهید شد، اما کفشتان همیشه همراهتان خواهد بود.

کتانی جدید دانشجویی

هر طوری حساب کنید، باز هم در بین لباس هایتان کفش کمتر از بقیه تعویض خواهد شد. در نتیجه کفش را هوشمندانه انتخاب کنید که با لباس هایتان راحت تر ست شود. مثلا اگر رنگ سفید را انتخاب می کنید بزودی به این مطلب پارچی: “چطور کفش های سفید و بخصوص ونس ها را تمیز کنیم” نیاز پیدا خواهید کرد! هر توصیه ای کنیم ممکن است سلیقه ای باشد، در نتیجه در مورد انتخاب مدل، برند، و رنگ کفش نظری نمی دهیم، فقط توجه داشته باشید که سبک و رنگ پوشش مورد علاقه تان چیست و به فکر آینده هم باشید.

تیپ استایل جدید دانشجویی 2019
اگر کیف و کفش را باهم ست میکنید، یا سراغ رنگ های خنثی بروید (سفید، خاکستری، مشکی) و یا قهوه ای

نکته بعدی که در مورد کفش اهمیت دارد میزان کاربرد آن است. در دوران دانشجویی برای مدت های طولانی و ممتد، کفش هایتان در پایتان خواهد بود و در نتیجه سبُکی، راحتی و نرمی آن ها بسیار اهمیت دارد. مطمئن باشید که کتانی یا کفشتان خوب و راحت هستند، اگر طبی بودند که چه بهتر! دقت کنید که راحتی و مناسب بودن کفش و کتانی ارزشش را دارد که کمی بهای بیشتری برای آن بپردازید و حتی شده گران قیمت، ولی باکیفیت.

2- شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید

شما به عنوان یک دانشجو باید همیشه شرایط جوی را در نظر بگیرید. گاهی اضافه پوشیدن یا مثلا اشتباهی در مورد سرمای سر صبح و پوشیدن کاپشن، تا آخر وقت و پایان روز ممکن است باری اضافه بر دوشتان بگذارد. به هر حال این نکته لازم به یادآوری بوده و برای دوستانی که در شهری دیگر و دور از خانه و محل زندگی خود دانشکاه قبول شده اند، حتی اهمیتی مضاعف دارد.

استایل دانشچویی جدید 2019 زمستان
رنگ های حنثی کلا برای دانشگاه بسیار مناسب اند چون به راحتی ست می شوند.

3- ساعت را فراموش نکنید

البته این نکته دیگر مانند گذشته نیاز به فریاد زدن ندارد و ظاهرا کم کم مردم دارند بهتر متوجه می شوند که واقعا بدون ساعت، اصلا صحبت در مورد استایل معنی نمی دهد! استفاده از ساعت مچی (هم برای آقایان و هم برای خانم ها) تیپ و استایل شما را چه دانشجویی باشد چه نباشد، مصمم و جدی تر می کند. در سبک جدید و بخصوص سال 2019 شاهد استفاده بیشتر تیپ ها دانشجویی از ساعت هستیم. امسال ترند ساعت ها به سمت طراحی های مینیمال و ساده تر رفته و برای استایل دانشجویی بخصوص، توصیه می کنیم که حتما، ساعتی ساده و اسپرت تر داشته باشید. ساعت های رسمی و خیلی جدی به درد دانشگاه نمی خورند. چرا؟ برای پاسخ نکته بعدی را بخوانید.

استایل دانشجویی مشکی
ساده بپوشید، سادگی هیچگاه از مد نمی افتد. (استفاده از ساعت حتی در پوشش های کاملا ساده، باز هم استایلی زیبا را به وجود می آورد)

4- مرز بین رسمی و غیر رسمی

تیپ و استایل های جدید دانشجویی به سمت جمله بالا پیش می روند. اگر همین موضوع را رعایت کنید و آن را با ترندها و ترکیب های جدید 2019 همراه سازید، به نوعی می توان گفت که استایلتان کاملا حرفه ای و کامل خواهد شد. حالا چرا تیپ های جدید به این سمت پیش می رود؟ چون حقیقت دانشگاه نیز همین است! در واقع ماهیت دانشگاه به نوعی رسمی بوده و محیط آن نیز تقریبا جدی است. از طرفی بعضی آزادی هایی که ممکن است پیش از ورود به داشگاه همه ما در ذهنمان داشته باشیم و به نوعی تبدیل به یک توقع شده باشند، مفهومی صد در صد متضاد با اولی را می رسانند. (یعنی حداقل انتظار داریم که لباس فرم نبپوشیم!)

ست دانشجویی جدید
…به همین دلیل است که پیراهن های چهارخانه در دانشگاه بسیار رایج اند. استایلی که این پیراهن ها می سازند همیشه نیمه رسمی است.

راهکار نهایی رعایت خط اعتدال است! هر موقع که مشغول انتخاب لباس برای دانشگاه هستید از خود بپرسید که حرکت بر روی مرز رسمی و غیر رسمی را رعایت کرده اید یا خیر!

5- خرید کیف مناسب و لوازم درون آن

کیف ها برای آقایان چه کوله باشند و چه کیف دستی باید هم قابلیت ست شدن با سایر لباس ها را داشته باشند و هم اینکه طراحی آنها کاربردی و جاداری باشد. خانم ها هم همینطور: کیفتان ممکن است از ادوات کوچکی مثل دستمال مرطوب، دئودورانت، و نظیر آنها که جزو الزامات هستند پر شود، و یا از اجسام حجیم و سنگینی مانند کتاب های قطور یا لپ تاپ.

خلاصه که کیف دانشجویی مانند کفش دانشجویی است! در انتخاب آن نهایت دقت را بکار ببرید. اصولی که باید در زمان انتخاب و خرید مورد توجه داشته باشید این کلیدواژه ها هستند: 1- سبک کیف 2- میزان کاربرد 3- قابلیت ست شدن

کیف دانشجویی جدید 2019

ترکیب رنگ های جدید برای استایل دانشجویی

همه در این قسمت توصیه می کنند که بیشتر به سراغ رنگ های روشن و شاد بروید. البته این مورد تا حدودی هم درست است. اما هر کسی سلیقه مخصوص به خودش را دارد و این انتخاب بیشتر به سلیقه شخصی خودتان مربوط است. اما آنچه پارچی توصیه ی کند که نه سیخ بسوزد، نه کباب، استفاده از ترکیب رنگ های سال 2019 بوده. چون هم این ترکیب رنگ ها کاملا جدید و به روز هستند. هم اینکه تقریبا تناژ روشن تری دارند و در نهایت اینکه با تیپ و استایل دانشجویی و کلا فضای حاکم بر دوران دانشجویی هم خوانی قابل توجهی دارند.

پس از آنکه مطلب فوق در مورد ترکیب رنگ ها را خواندید، بقیه را در قابل عکس در ادامه به شما توضیح می دهیم.

تیپ جدید دانشجویی
رنگ های خنثی همیشه گزینه مناسبی هستند و به راحتی با هر رنگی ست می شوند.
آل استار دانشجویی
آل استار ها در دوران دانشجویی بسیار رایج اند. آنقدری که اگر استایلی جدید می خواهید توصیه می کنیم به هیچ عنوان سراغشان نروید!
استایل دانشجویی
استایل دانشجویی با جین همیشه انتخابی هوشمندانه است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید