ترکیب رنگ آبی و قرمز

10 ترکیب رنگ جدید برای ست کردن و ساخت استایل در سال 2019

ترکیب رنگ، مسئله ای بسیار حیاتی برای ست کردن و ساخت استایل است. یا می تواند استایلتان را بسیار زیبا جلوه دهد یا آن را به کلی خراب کند. بنابراین امتحان ترکیب رنگ های جدید و شاد ممکن است کمی اضطراب آورد باشد، اما ترس از ساخت استایل جدید نباید باعث شود که از سر تا پا مشکی بپوشید. در مطلب امروز پارچی، طیف مختلفی از رنگ ها و نحوه ترکیب آنها را برایتان بازگو می کنیم تا استایتان جذاب و هیجان انگیزتر شود. از سبز پررنگ و زرد گرفته تا صورتی شیک و طیف های مختلفی از خاکستری، این ایده های هوشمندانه به شما می آموزند که چگونه رنگهای جسورانه را بدون اینکه جلب توجه کنند بپوشید. با هم 10 ترکیب رنگ جدید امسال را برای ست کردن و ساخت استایل در سال 2019 میبینیم. همراه باشید.

1- سبز و زرد

حسی که این رنگ القا می کند، حس تازگی و تمیزی است، درست مثل چمن هایی که در یک روز گرم تابستانی تازه کوتاه شده اند. اگر پوستتان تناژی گرم دارد، روی رنگ های خردلی، خاکی و سبز پررنگ ، بیشتر تمرکز کنید. اما اگر برعکس، پوستی روشن دارید، از طیف روشن سبز و زرد استفاده کنید. برای اینکه استایلی جذاب با این رنگ بسازید، از ترکیب کت بلیزر زرد رنگ همراه با دامن یا شلوار سبز، قافل نشوید. و برای بروز رسانی ست استایلتان از پیراهن سفید و اکسسوری سبز می توانید استفاده کنید.

ست لباس و ساخت استایل با زرد و سبز 2019

2- آبی کم رنگ و صورتی

زمانی که حرف از رنگهای پاستل می شود، ناخداگاه فصل بهار به ذهنمان می آید. صورتی کم رنگ و آبی ، ممکن است کمی نامحسوس به نظر بیایند، اما وقتی استایل درستی با آنها بسازید به اندازه رنگ های روشن جذاب و چشم گیر هستند. این ترکیب رنگ شما را به یاد رایحه ملایم یاس و باد گرم بهاری خواهد انداخت. برای از بین بردن بقایای زمستان پولیور آبی رنگ کشمیر همراه با ژاکت صورتی رنگ ، بهترین گزینه است. با استفاده از کفش سفید پاشنه بلند، پالت رنگیتان را برای ساخت استایل تکمیل کنید.

ترکیب رنگ آبی و صورتی برای ساخت استایل

3- قرمز و آبی

ترکیب این دو رنگ برای ساخت استایل، گزینه ای بسیار هوشمندانه است. از ترکیب ژاکت قرمز با شلوار جین و کفش پاشنه بلند، برای هر مراسمی، از کار گرفته تا مهمانی استفاده می شود. در ست کردن لباس با این دو رنگ، حتما پیشنهاد می شود که از رنگ سفید نیز استفاده کنید تا کنتراست بیشتری به استایلتان اضافه کنید.

ترکیب رنگ آبی و قرمز

4- آبی کبالت و فیروزه ای

با ترکیب رنگ آبی کبالت و فیروزه ای، استایلی با کلاس، جذاب و در عین حال روشن خواهید داشت. برای زیباتر ساختن این استایل لازم نیست از رنگ های خنثی مانند کرم یا سفید استفاده کنید. آبی کبالت و فیروزه ای از آن دسته رنگ ها هستند که همراه با اکسسوری نقره ای یا طلایی، استایلی ماندگار و بدون تاریخ انقضا می سازد. ( بیشتر بخوانید؛ چگونه استایلی ماندگار و همیشگی داشته باشیم)

ست لباس با آبی کبالت و فیروزه ای

5- نارنجی و آبی

برای جذاب تر کردن ساخت استایل با این دو رنگ، می توانید از نارنجی تیره و آبی سرمه ای استفاده کنید. فرقی نمی کند که از تناژ تیره یا روشن آن استفاده کنید، مهم این است که حتما به استایل خود کفشی به رنگ کرم یا نزدیک به تن پوست خود اضافه کنید.

ترکیب رنگ آبی و نارنجی

6- برنزی و زرشکی

همگی می دانیم که رنگ های برنزی ( قهوه ای مایل به زرد) یا رنگ هایی مانند قهوه ای یا کرم به تنهایی برای ساخت استایل مناسب نیستند. اما اگر آن را با رنگ غنی و قدرتمندی مانند زرشکی ترکیب کنیم، استایل بسیار جذابی خواهیم داشت. ترند های فشن پیشنهاد می کنند که سر تا پا از یک طیف رنگ استفاده کنید، اما ترکیب این دو رنگ ارزش شکستن قانون ها را دارد.

ست استایل با ترکیب رنگ برنزی و زرشکی

7- نارنجی و مشکی

چه پیراهنی بپوشید، که این دو رنگ را داشته باشد و چه این دو رنگ را جدا گانه ست کنید در هر دو صورت استایلتان زیبا خواهد شد. برای جذاب نشان دادن مشکی به رنگی نیاز است که برجسته و روشن باشد و چه رنگی بهتر از نارنجی؟ فراموش نکنید که با هر ترکیب رنگی ای استفاده از سفید نیز به کار می آید.

ست لباس نارنجی و مشکی

8- صورتی و خاکستری

صورتی و خاکستری ظاهر بسیار جذابی دارند و تمام سال می توانید با استفاده از اکسسوری های متنوع از این ترکیب رنگ استفاده کنید. هیچ محدودیتی برای ساخت استایل با این رنگ وجود ندارد؛ به عنوان مثال یک شلوار خاکستری تیره با تاپ صورتی کم رنگ گزینه ای عالی است.

ساخت استایل با صورتی و خاکستری

9- بنفش و مرجانی

رنگ مرجانی که امسال رنگ سال نامیده شد را می توانید با بنفش ترکیب کنید و با اعتماد به نفش آن را در روز های پایانی تابستان بپوشید. رنگ مرجانی برای همه ی تناژ پوست مناسب است. همچنین توجه کنید که رنگ بنفش در استایلتان کنتراست ایحاد می کند. در کنار این ست لباس ، حتما از اکسسوری های طلایی نیز استفاده کنید.

ساخت استایل با مرجانی و بنفش

10- بنفش و سفید

رنگ سفید تقریبا با تمام رنگها ست می شود و استایل جذابی می سازد. اما زمانی که با بنفش ترکیب می شود بسیار جذاب تر نیز خواهد شد. در کنار این استایل از اکسسوری های طلایی و نقره ای نیز می توانید استفاده کنید.

ترکیب رنگ سفید و بنفش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید