همکاری مشترک بنز و سواروفسکی ؛ وقتی دو برند لوکس دست به همکاری می زنند

چندی پیش محصول مشترکی از دو تولیدکننده لوکس، یکی جواهرات، دیگری در صنعت خودرو، معرفی شد که نتیجه این همکاری همگان را تحت تاثیر قرار دارد. پیش از آنکه به خودروی خاص مرسدس بنز که با جواهرات سواروفسکی مزین شده بپردازیم، مختصری به خود بنز و برند جواهرات سواروفسکی خواهیم پرداخت و در نهایت به همکاری این دو می رسیم. با پارچی همراه باشید.

همکاری مرسدس بنز و سواروفسکی

مرسدس بنز و کلاس بندی ها

وقتی نام بنز را می شنوید چه چیزی در ذهنتان می‌آید؟
بی شک برند بنز ، تداعی کننده ی نهایتِ لوکس گرایی ، اعتبار و اطمینان در دنیای خودروهاست. همه شما مخاطبان عزیز پارچی، قطعاً با شرکت خودروسازی بنز به شکل مقدماتی هم که شده، آشنایی دارید.

مرسدس بنز
در مورد بنز بحث فراوان است و اگر زیاد به آن بپردازید از اصل موضوع دور شده و وارد حاشیه می شویم. تنها به کلیتی از اصلی ترین خودروهای این شرکت آلمانی می پردازیم و خیلی زود بحث را به محصول نهایی این مطلب هدایت می کنیم.

مرسدس بنز amg
مرسدس بنز محصولاتش را با حروف انگلیسی، کلاس بندی می کند. اگر از کلاس های G و B که به ترتیب شامل خودروهای شاسی بلند و ون هایش هستند فاکتور بگیریم، رایج ترین کلاس ها از A شروع شده و به S ختم می شوند.

کوچکترین های خانواده ی مرسدس بنز اعضای کلاس a هستند که فرم هاچ بک یا کامپکت دارند. بعد از A و B کلاس C را داریم که خودروهای معمولی و اسپرت بنز را شامل می شوند. بعد از آن کلاس E که خودروهایی بزرگ و بسیار لوکس هستند. اما ماجرا تمام نشده. لوکس ترین، بزرگترین، امن ترین، پر امکانات ترین (تا دلتان بخواهد می توانید ترین اضافه کنید) اعضای خانواده بنز در کلاس S قرار می گیرند.
بسیار خوب، درست حدس زدید! سواروفسکی با بنز کلاس S همکاری کرده. آنچه سواروفسکی برای بنز انجام داده در واقع تزئینی زیبا و مجلل است که لوکس گرایی را به حد اعلای خود رسانده.
در ادامه مختصری به سواروفسکی هم می پردازیم، سپس به همکاری این دو صنعت گر لوکس!

برند سواروفسکی

سواروفسکی یک شرکت اتریشی سازنده شیشه و کریستال‌های تزئینی، همچنین جواهرات و لوازم جانبی لوکس است. این برند توسط دانیل سواروفسکی در سال 1895 تاسیس شد.

جواهرات برند سواروفسکی

معروف ترین جواهر این برند از همکاری با برند دیور ساخته شده که ترکیب زیبایی از رنگ های فیروزه ای، آبی و سبز است. راجع به اینکه کریستال های برند سواروفسکی از چه موادی ساخته می شوند هنوز اطلاعات کاملی در دسترس نیست اما چیزی که مشاهده می شود کوارتز، مواد معدنی طبیعی و مقدار کمی سرب است که باعث درخشندگی کریستال های برند سواروفسکی است.

ساعت سواروفسکی

اما مهم ترین عاملی که جواهرات سواروفسکی را چشم گیر و این برند را از بقیه متمایز می کند، برش های بسیار دقیقی است که با ظرافت خاصی تولید می شوند.

برند لوکس سواروفسکی

نگاهی به نتیجه همکاری بنز و سواروفسکی

همکاری مرسدس بنز و سواروفسکی در چراغ های جدید کلاس اس خلاصه می شود. البته ماجرا به همین سادگی نیست. چراغ های بنز که توسط سواروفسکی و جواهرات مخصوص این برند طراحی شده، بسیار زیبا و چشم نواز است.

چراغ سواروفسکی برای مرسدس بنز
در چراغ بنز کلاس اس جدید 47 کریستال سواروفسکی تعبیه شده

چراغ های سواروفسکی که برای کلاس ”اس” بنز به عنوان یک آپشن اختیاری عرضه می شوند البته روی برخی مدل های این کلاس بطور پیشفرض نصب است: نظیر”اس 65”. ولی اگر به عنوان آپشن خریداری شوند، حدود ۲۷۰۰ دلار قیمت دارند. این چراغ ها که بیشتر شبیه به جواهرند تا چراغ، از ۴۷ کریستال ساخته شده اند که با تکنولوژی “ال ای دی” روشن می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید