ارزان ترین برند لباس دنیا

ارزان ترین و به صرفه ترین برند های لباس دنیا را بشناسید

امروز می خواهیم در پارچی به ارزان ترین و به صرفه ترین برند های لباس دنیا بپردازیم. پیش از هر چیزی لازم می دانیم که دو مفهوم ارزان و به صرفه به خوبی تعریف شوند. منظور از ارزان دقیقا همانی است که از ابتدا در ذهن می آید. یعنی برندی که قیمت محصولاتش پایین است. اما دقت داشته باشید وقتی این کلمه را در انگلیسی ترجمه می کنیم، به واژه ی Cheap می رسیم که ممکن است معنای متفاوتی بدهد. cheap در انگلیسی بیشتر به محصولات بی کیفیت و بی ارزش اطلاق می شود.

ارزان ترین برند های لباس دنیا کدام اند؟

از طرف دیگر نوع دیگری از ارزانی داریم که بهتر است آن را به صرفه بنامیم که در عین ارزانی، کیفیت قابل قبولی را در اختیار مشتری می گذارند. آنچه که در مطلب امروز پارچی به آن خواهیم پرداخت، بیشتر به صرفه بودن است تا تنها ارزانی و بی کیفیتی؛ چرا که بی کیفیت بودن برای هیچ کسی جذاب نیست. خلاصه که آنچه در ادامه می خوانید ممکن است نام هایی ناآشنا باشند، اما با توجه به قیمتشان بسیار ارزشمند محسوب می شوند.

پیش از شروع، بد نیست برای اینکه خیالتان بابت کیفیت محصول راحت شود، نگاهی به مطلب ویژه پارچی در مورد روش های مختلف تشخیص کیفیت لباس داشته باشید.

برند هایی ناآشنا، ولی ارزان قیمت و با کیفیتی قابل قبول

آنچه در ادامه می خوانید برند های لباسی هستند که به قول غربی ها تا حد زیادی “اخلاقی” عمل کرده و قیمت هایی منصفانه برای محصولاتشان تعیین می کنند. با ما همراه باشید تا مروری بر این برند ها داشته باشیم.

1- اورلین Everlane

اورلین در مقایسه با باقی برند های این لیست به نسبت شناخته شده تر است. این برند آمریکایی که انحصارا فروش خود را از طریق اینترنت پیش می برد، برند بسیار خوبی است و حق آن را دارد که شماره یک این لیست باشد. به غیر از قیمت های بسیار مناسب و پایین این برند، از ویژگی های اصلی آن، سادگی، طراحی مینیمال و انتخاب رنگ های بسیار شیک است. لباس های اورلین هم زنانه است ، هم مردانه. اما کفش هایشان فقط مخصوص خانم هاست. به طور میانگین معمولا قیمت محصولات برند Everlane بین 20 تا 50 دلار است.

ارزان ترین برند های لباس دنیا everlane

توجه: “لازم به یادآوری است ، زمانی که قیمت ها را به تومان تبدیل می کنید، وضعیت نابسامان ارز کشورمان را هم لحاظ کنید”

2- پکت PACT

پکت هم برند بسیار خوبی است. شاید اگر شناخته شده تر بود می توانستیم آن را از اورلین هم برندی موفق تر و حرفه ای تر در نظر بگیریم. پکت هم محصول برای خانم ها طراحی می کند، هم آقایان. از ویژگی های برجسته این برند طراحی تماما ارگانیک آن است که حقیقتاََ این برند را تبدیل به تولیدکننده ای تماما دوستدار محیط زیست کرده. یکی دیگر از ویژگی های شاخص برند PACT راحتی قابل توجه محصولاتشان بوده که در کنار ماندگاری و کیفیت خوب ارزش خرید آنها را بالاتر نیز می برد. بسیار خوب. اکنون حدس می زنید میانگین قیمت محصولات این برند چقدر است؟ قیمت لباس های برند پکت آنقدری مناسب است که آن را به یکی از ارزان ترین برند های لباس دنیا تبدیل نموده: محصولات پکت از زیر 10 دلار شروع شده و نهایتا تا 50 دلار می رسد.

برند ارزان قیمت PACT

3- تردآپ thredUP

تردآپ یک برند رویایی است. در مقایسه با قبلی ها این برند چند ویژگی شاخص و برجسته دارد. نکته اول در بازیافتی بودن محصولات بوده که تردآپ را تبدیل به برندی دوستدار محیط زیست می کند. ویژگی دوم جامع بودن برند thredUP است که برخلاف دو برندی که در بالا دیدید، همه مدل لباس تولید می کند. از لباس زیر و لباس های راحتی گرفته تا کیف و کت! در انتها اصلی ترین ویژگی برند تردآپ که نمی توان از آن گذشت، قیمت های عجیب و غریب آنهاست. بخش زیادی از لباس های تردآپ زیر 25 دلار است و گران ترین محصولات آنها نهایتا به 50 دلار می رسد. فقط لحاظ کنید که تردآپ هیچ فروشگاهی در دنیا ندارد و تنها به صورت آنلاین محصولاتش را می فروشد.

ارزان ترین برند لباس دنیا

4- ایبل ABLE

ایبل معتقد است برای از بین بردن فقر، لازم است که محصولات دنیا به صورت کاملا اقتصادی تولید شوند. ABLE که انحصارا برای خام ها لباس تولید می کند یکی از ارزان ترین بند های لباس دنیا بوده و بخصوص لباس های جین آن در سراسر دنیا محبوب اند و به دلیل کیفیت خوب محصولاتش فروش بسیار خوبی دارد. ناگفته نماند که کیف های ایبل نیز بسیار مشهور و خوش ساختند. قیمت لباس و محصولات برند ایبل از 25 دلار تا 80 دلار متغیر است.

شلوار جین برند ایبل
جین های برند ایبل بسیار معروف اند

5- آلترنیتیو اپرل Alternative Apparel

اگر نام برند آلترنیتیو اپرل را ترجمه کنیم به جامه تلفیقی یا چیزی شبیه به آن می رسیم. اکنون اگر بخواهیم در مورد نام این برند قضاوت داشته باشیم، باید قبول کرد که این برند در هدفی که داشته موفق بوده. همه سبک و همه مدل لباس، در فروشگاه های این برند پیدا می شود. از لباس های مردانه و زنانه تا انواع و اقسام اکسسوری ها. Alternative Apparel یک ویژگی منحصر به فرد دیگری نیز دارد و آن دوستدار محیط زیست و به نوعی اسلو فشن بودن آن است. چرا که جدا از بازیافت پذیر بودن لباس های این برند، ظاهرا هزینه ها و شرایط کاری کارگران آن نیز بسیار مناسب بوده و آلترنیتیو اپرل برای این موضوع تلاش های فراوانی می کند. قیمت های محصولات این برند بین 25 تا 50 دلار است و معمولا بالاتر یا پایین تر از این نیست.

برند لباس thredUP

برند های دیگری نیز نظیر thought Clothing یا People Tree و یا مثلا Outdoor Voices نیز هستند که وضعیت تقریبا مشابهی با برند های بالا دارند و می توان آن ها را نیز در لیست ارزان ترین برند های دنیا آورد اما اگر کمی عادلانه تر قضاوت کنیم 5 برند فوق، ارزش بیشتری داشته و در مجموع موفق تر عمل کرده اند.

باز هم یادآوری می کنیم که ارزان خریدن اگر فقط به معنی پرداخت کم بهای محصولی باشد، لزوما کار درستی نیست. گاهی بهتر است بهای بیشتری برای یک محصول پرداخت و در عوض دوام و کیفیت بیشتری را به دست آورد. اما برندهای مذکور هم کیفیت خوبی دارند هم قیمتی بسیار مناسب. تشخیص کیفیت هم موضوعی است که نمی توان از آن گذشت. بهتر است هرچه زودتر دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. (برای این منظور کلیک کنید و بخوانید)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 2 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید