کت چرم ؛ با انواع مختلف کت های چرمی آشنا شوید

کت های چرمی از تطبیق پذیرترین پوشاک در ساخت استایل هستند. از زمانی که وارد صنعت پوشاک شده اند همواره از ترند های این صنعت بوده و هرگز محبوبیت خود را از دست نداده اند. پس شما هم نباید خلاء آنرا در کمد لباس هایتان داشته باشید. کت های چرمی حرف های فراوانی درباره سلیقه و شخصیت شما بیان می کنند؛ پس نباید در انتخاب آن دچار اشتباه شوید. انواع کت چرم با توجه به تنوع آن با سلیقه و سنین مختلف تطبیق پیدا می کند و به دلیل انطباق قابل توجه آن با استایل ها ، رنگ ها و سایر آیتم های پوشاک می توان آنرا از تطبیق پذیر ترین آیتم ها در ساخت استایل دانست. این مطلب پارچی به شما انواع کت های چرمی را معرفی می کند ، آن را از دست ندهید.

انواع کت های چرمی

کت های چرمی کلاسیک

کت های چرمی کلاسیک از بی تکلف ترین کت ها در ساخت استایل به شمار می روند. ظاهر مینیمال از مهم ترین ویژگی های این کت های چرمی است. در بین انواع کت چرمی ساده تر بودن کت های کلاسیک باعث تطبیق پذیر تر بودن آن با انواع سلیقه و استایل ها هم می شود. برای افرادی که به استایل های کلاسیک علاقه مند اند، این کت ها بهترین و محبوب ترین آیتم برای ساخت استایل است. پس اگر به دنبال سادگی و زیبایی هستید شاید این کت ها ایده آل ترین انتخاب برایتان باشد.

کت چرمی کلاسیک

کت های چرمی بایکر

کت های بایکر که در اصل طراحی آن ها برای موتور سوار ها بوده ، برای سوارانی که روی موتور تکیه می کنند (برخلاف کت های ریسر) طوری طراحی شده که بیش از اندازه جذب و آزار دهنده نباشد. این کت ها به دلیل داشتن اجزا زیاد در ظاهر مانند سگک و زیپ ها و سایر آیتم ها و مهمترین قسمت آن که یقه های بزرگ و برگردان چسبیده به پایین توجه بسیاری را به خود جلب می کند. با توجه به سیقلی و براق بودن کت بایکر چه روز باشد یا شب و چه در هنگام راه رفتن در خیابان یا در هر موقعیت دیگری باشید بسیار جذاب جلوه می کنند.

کت چرم بایکر

کت چرم بامبر

کت بامبر یا همان bomber jacket که در گذشته برای خلبان ها طراحی شده بوده در مجموع ظاهری آرام و ساده دارند و تمرکز اصلی در طراحی کت های بامبر فرم کلی آن است که دور کمر و مچ آن تنگ و چسبان باشد. این کت ها قابلیت انطباق بسیار خوبی با سایر اجزاء در ساخت استایل دارند. پس می توانید با آن استایل های متنوعی بسازید.
این کت ها در حال حاضر به محبوب ترین، در بین انواع کت چرم تبدیل شده اند ، که با توجه به ظاهر تطبیق پذیر و جذاب آن پدیده ی عجیب غریبی نیست.

کت های چرمی بامبر

کت های چرمی ریسر

همانطور که از اسم آن هم بر می آید این کت ها برای مسابقه ها طراحی شده بوده اند. بعد از جنگ جهانی دوم مردان زیادی برای سرگرمی به سمت مسابقات محلی موتور سواری روی آوردند. پس نیاز بود کت های چرمی ساده ای طراحی شود که سنگینی پشت آن به اندازه بوده و در جلو زیپ محکمی داشته باشد تا برای مسابقه دهندگان ایده آل باشد. این کت ها عموما اسلیم فیت بوده که جزییات چندان زیادی نداشته و صرفا تنها جزییات متفاوت آن همان زیپ جلوی آنهاست. طراحی کت های ریسر معمولا برای استایل های مینیمال و افرادی که بدنی صاف و فلت دارند مناسب است ، مخصوصا برای افرادی که شانه هایشان عریض تر باشد.

کت ریسر یا مسابقه ای

کت چرم خلبانی

این کت ها هم مانند کت های بامبر برای خلبان ها طراحی شده بود و دارای بخش پشمی بوده و هدف آن گرم نگهداشتن خلبان ها بوده. امروزه هم خلبان ها و هم مردم عادی از این کت ها استفاده می کنند ، که هم کاربردی بوده و هم خوش استایل هستند. این کت ها بیشتر برای زمستان مناسب اند که ظاهری زیبا داشته و در عین حال گرم و راحت هستند. فراموش نکنید که ظاهر به نسبت ساده آن به همراه شلوار ساده می تواند استایل ایده آلی برایتان بسازد.

کت خلبانی

کت چرم فیلد

اساس طراحی این کت ها لباس نظامی بوده. کت های نظامی که اساسا از جنس کتان بودند و بعدا به صورت چرمی به روز شدند. از ویژگی های این کت ها ، چند جیبی بودن است و نسبت به سایر کت های چرم، کمی بلند تر هستند. این کت ها بیشتر برای ساخت استایل جدی به کار می روند. با این حال نه تنها بسیار محبوب اند، بلکه همواره به عنوان یکی از مهم ترین و نمادین ترین ها در بین انواع کت چرم شمره می شوند.

کت چرم نظامی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید