راهنمای ساخت استایل با تیشرت ؛ بایدها و نبایدها

امروز قصد داریم در سایت پارچی ، ۶ نکته بسیار مهم که اکثراً به آنها توجه نمی کنند را برای راهنمای انتخاب و ساخت یک استایل زیبا با تیشرت، با هم مرور کنیم. تیشرت ها یکی از ساده ترین و دم دستی ترین لباس هایی هستند که به طور روزمره در فصل تابستان می توانید بپوشید. در این میان گروهی با استایل تیشرت مخالف اند و عده ای حتی آن را کسر شان می دانند! البته بهتر می دانید گروهِ دیگر که جمعیتشان بیشتر هم هست، تیشرت را عضو جدایی ناپذیر استایل خود در نظر می گیرند.

استایل ساده با تیشرت

نه گروه اول صد در صد درست می گویند نه دومی ها. برای هر دو گروه این توصیه را می کنیم که اگر قوانین و اصولی که در ادامه آنها را مرور خواهیم کرد را رعایت کنند، هر کسی می تواند استایل زیبایی با تیشرت داشته باشد.

ساخت استایل با تیشرت

۱- تیشرت هایتان را درست تا کنید!

قبل از اینکه اصلا وارد مرحله ی راهنمای انتخاب تیشرت بشویم، در نظر بگیرید که غم انگیزترین اتفاقی که ممکن است قبل از پوشیدن تی شرت ها، برایتان پیش بیاید، چروک شدن آنهاست. همچنین رایج ترین عاملی که باعث چروک شدن تیشرت ها می شود، درست تا نکردنشان است.

بهتر می دانید که همه ی ما پیراهن ها، کت ها و انواع و اقسام لباس های مختلف را درون آویز قرار داده یا به شکل درستی آنها را آویزان می کنیم. اما در کمال تعجب با تیشرت ها به بی رحمانه ترین شکل ممکن برخورد می شود! واقعا علت چیست؟

آویزان کردن تیشرت

از ضررهای درست تا نشدنِ تیشرت ها بیشتر نمی گوییم، و بحث را به روش درست تا کردن آنها هدایت می کنیم. روش‌های مختلفی برای تا کردن تی شرت وجود دارد که ما بهترین روش آن یعنی روش سه نقطه ای را به شما توصیه می کنیم چون راحت ترین روش است:

روش تا کردن سه نقطه ای پیراهن تیشرت

2- موضوع همیشگی آستین تیشرت

در این قسمت می خواهیم کاملاً رو راست و صادقانه با شما صحبت کنیم. آن دسته از آقایان که اهل فیتنس و بدنسازی هستند و به اندام خود اهمیت می دهند، دقت داشته باشند که ارتفاع آستین تیشرت شما بهتر است که تا بالای بازو باشد.

استایل با آستین کوتاه تیشرت

برای آن دوستانی که در جبهه مخالف قرار دارند و اتفاقا می‌خواهند که از تی شرت ها، استایلی کمی سنگین تر بسازند، آستین خود را به آرنج نزدیک کنند (تا خودِ آرنج کار اشتباهی است) و از روی بازو بگذرند. (همینقدر که از جلو بازو بگذرد کافیست)

یک نکته مهم که ممکن است بعضی از شما آن را اقدامی اشتباه بدانید، ولی اتفاقاً حرکتی بسیار هوشمندانه و درست است، این است که اگر تیشرت شما آستین های بلندی داشت، و شما در گروه اول نیز قرار داشتید، می توانید مقداری از آستین را کمی تا کنید و به ارتفاع مورد نظر برسانید. می توانید چند نمونه از آن را در عکس زیر ببینید:

تاکردن آستین تیشرت

۳- نقش اکسسوری ها در ساخت استایل تیشرت

آنقدری که استایل تیشرت نیازمند اکسسوری است پیراهن و سایر استایل های دیگر نیاز آنچنانی به آنها ندارند. از این نکته به عنوان یک فرصت استفاده کنید و اکسسوری هایتان را به نمایش بگذارید. چون تیشرت به خودی خودش ساده و بیسیک است. در چنین حالتی اکسسوری ها خودشان را بسیار خوب نشان می دهند.

انواع اکسسوری

سه دسته از اکسسوری ها در این قسمت بیشترین کاربرد را دارند: گردنبند، ساعت و دستبند

۴- حل معضل همیشگیِ چروک شدن پس از شستشو!

بی تعارف به شما می گوییم که اگر تی شرتتان چروک شود، چیزی نزدیک به یک فاجعه رخ خواهد داد. موضوع اینجاست که تی شرت ها نسبت به بقیه لباس ها ساده تر و مینیمال ترند. در نتیجه چروک شدگی آنها به قدری در ذوق می زند (بخصوص قسمت های پایینی آنها) که تمام استایلتان را خراب می کند.

adam levin استایل با تیشرتدر چنین شرایطی باید حتما تیشرت را درست بشورید. با کمی حوصله، پس از شستشو، فرمولِ زیر را رعایت کنید:

در یک ظرف، آب ولرم بریزید. سپس به آن کمی نرم کننده ی مو اضافه کنید. بله درست خواندید. نرم کننده ی مو! کمی هم بزنید و بگذارید نیم ساعت بگذرد. نتیجه را خودتان متوجه خواهید شد: تمام چروک تی شرتتان از بین می رود.

5- طرح روی تیشرت لوگو نباشد

در قسمت طرح روی تیشرت ، سعی می کنیم که خیلی اظهار نظر نداشته باشیم و آن را بر عهده سلیقه خودتان بگذاریم؛ چرا که خوب می دانیم عده ای تیشرت را فقط به دلیل طرح روی آنها میخرند. اما حرکتی که بسیار ابتدایی و آماتور بوده و خیلی زود مخاطب متوجه استایل غیرحرفه ای شما خواهد شد، انتخاب طرح لوگوی برندهای مختلف، آن هم با سایز و ابعادی بزرگ است.راهنمای ساخت استایل با تیشرتبه جای آن به فکر درست فیت شدن تی شرت و تن خور خوب آن باشید. حتی اگر استایلتان ساده نیز شد نترسید. از قدیم گفته اند کمتر غنی تر است! اگر قانع نمی شوید مطلب زیر برایتان از واجب ترینِ واجبات است:

چرا کمتر غنی تر است!؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید