انواع کفش زنانه ؛ از سیر تا پیاز تمامی مدلهای مختلف آنها (قسمت دوم)

این مطلب ادامه قسمت اول انواع کفش زنانه است. اگر بخش اول را نخوانده اید، می توانید از لینک زیر آن را مطالعه نمایید:

انواع کفش زنانه ؛ از سیر تا پیاز تمامی مدلهای مختلف آنها (قسمت اول)

کفش زنانه مری جین

احتمالا با شنیدن نام این کفش کنجکاو خواهید شد که نام این کفش از کجا آمده. اسم این کفش از کاراکتری به همین نام از کارتون (باستی براون) گرفته شده که این مدل کفش را همیشه می پوشید و تبدیل به استایل ثابت او شده بود. در دهه ی 90 کفش مری جین، برای دخترها و پسرها بسیار محبوب بود. این کفش زنانه بیشتر مناسب خانم های سن بالا است.

کفش زنانه

چکمه بلند

کمتر کسی پیدا می شود که چکمه های بلندی که تا زانو هستند را دوست نداشته باشد. مخصوصا اگر از جنس مخمل باشند، نه گفتن به آنها کار سختی است. با چکمه های بلند، به عنوان یک آدم خوش سلیقه وارد زمشتان شوید. پیشنهاد پارچی به شما این است که برای ساخت استایل خیابانی با این چکمه ها، حتما شلوار های جین تنگ یا ساق پا بپوشید. چکمه های بلند همراه با دامن یا پیراهن کوتاه برای پوشیدن در مهمانی هم مناسب هستند.

چکمه بلند چرم زنانه

کفش با بندینک پشت

این مدل کفش که جلوی آن بسته است و در عقب یک بندینک دارد، اکثر اوقات، با پاشنه کوتاه ساخته می شود. به همین علت برای استفاده ی روزمره بهترین گزینه است.

کفش پاشنه بلند زنانه

نیم بوت

این بوت ها که ارتفاع آن تا مچ پا می رسد برای فصل پاییز و زمستان عالی هستند. این بوت ها هم می توانند برای مکان های رسمی استفاده شوند هم برای استایل روزمره. در عین حال که بسیار زیبا هستند و استایلتان را حرفه ای جلوه می دهد، محکم و قوی هم هستند. در استایل های متفاوت مانند چکمه های پیکسی یا چکمه های معروف چلسی، قابل سفارش هستند.نیم بوت زنانه

کفش صاف بالرین

کفش های صاف یا تخت که اکثرا بالرین ها آن را می پوشند، در قرن 18 به وجود آمده. جنس این کفش ها اکثرا از چرم نرم یا ساتن است و انعطاف بسیار بالایی دارد.

کفش تخت زنانه

کفش اکسفورد

کفش های آکسفورد، مناسب مکان های رسمی یا آکادمیک، مانند دانشگاه یا مدرسه هستند. به دلیل بند هایی که جلوی این کفش ها تعبیه شده، استایلتان خاص و تمیز به نظر می آید. کفش های آکسفورد به دلیل راحتی زیاد، به دوست دار پا معروفند.

کفش اسپرت زنانه

کفش ورزشی (برای تمرین)

بسیاری از مردم کفش های تمرینی را با کفش های دویدن اشتباه می گیرند. کفش های ورزشی مخصوص تمرین، برای کارهای چند جهته مانند پریدن و تغییر سریع مسیر ساخته شده اند. این کفش ها به علت خاصیت کشش و اینکه کاملا فیت پا می شوند، کفش های بسیار راحتی هستند. از ویژگی مثبت این کفش ها می توان به کیفیت متریال بسیار بالای آن اشاره کرد.

کفش ورزشی زنانه

کفش داک ساید

این کفش ها در اصل اولین بار برای دریانوردان ساخته شده بود تا از سر خوردن آنها درون قایق جلوگیری گردد. مدتی نگذشت که غول های دنیای فشن توجهشان به کفش های داک ساید جلب شد و کفش های زیبایی را با دست ساختند. این کفش ها برای جاهای رسمی و دورهمی های دوستانه استفاده می شود.

کفش زنانه اسپرت

نیم بوت لیتا

این کفش ها با 5 سانتی متر لژ و 12 سانتی متر پاشنه، ضخیم ترین، بلند ترین و محکم ترین نیم بوت هایی هستند که می توانید پیدا کنید. رنگ پیشنهادی ما برای نیم بوت لیتا، رنگ مشکی است، زیرا ظاهر سنگین و شیکی در استایلتان ایجاد می کند.

نیم بوت پاشنه بلند زنانه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید