جدیدترین استایل اتاق خواب ؛ 12 ایده برای طراحی اتاق خواب

تخمین زده می شود که ما یک سوم از عمرمان را در اتاق خوابمان سپری می کنیم ، پس اتاق خوابمان شایسته بهترین هاست. بعد از یک روز طولانی، وقتی به اتاق خوابتان می آیید باید انرژی مضاعفی از فضای آن دریافت کنید ، پس دکور و طراحی اتاق خواب شما باید با دقت و فکری باز انجام شود. برای دیزاین آن بی شمار ایده و طرح وجود دارد که ما در این مطلب پارچی بهترین های آن را به شما معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

1. اتاق خواب مدرن

یکی از پرطرفدار ترین استایل های اتاق خواب ، دیزاین مدرن است. ویژگی بارز آنها سادگی و شفاف بودن اتاق خواب است ، که باعث محبوبیت چشم گیر آن شده است. اغلب ، طراحی مدرن اتاق خواب با مینیمالیسم پیوند دارند. طراحی های این سبک، ماهرانه، بی پیرایش و عریان ، همراه با جزییات و بخش هایی با ظاهر خاص ، یکپارچه و تک رنگ هستند.

طراح مدرن اتاق خواب

2. دکور خاکستری اتاق خواب

خاکستری همواره رنگی شگفت انگیز ، در هر کجای خانه محسوب می شود. با انتخاب سایه های مختلف ، یک اتاق خواب خاکستری می تواند فرم آرامش بخش و راحتی پیدا کند. خاکستری باید در هر طرحی یک رنگ (تمام خاکستری) به کار رود ، این نکته کلیدی است که باید در نظر داشته باشید. اتاق خواب خاکستری با روتختی خاکستری روشن و سفید ، ترکیبی است که همه مان دوست خواهیم داشت.

دیزاین خاکستری اتاق خواب

3. اتاق خواب سفید

سفید ، ظاهری تطهیر شده را جلوه می دهد. اتاق خواب های سفید همواره ظاهری با طروات ، پاکیزه و ایده آل داشته و برای مناطق آب و هوایی گرم تر بسیار مناسب هستند. همچنین در مناطق سردسیر اگر با الیاف گرم و نرم همراه شود سفید می تواند حس گرم تری را منتقل کند. همچنین خاصیت تطبیق پذیری با هر استایل خانه، از ویژگی مهم دکور سفید است.

طراحی دیزاین اتاق خواب به رنگ سفید

4. اتاق خواب با دکور آبی

آبی در همه جای دنیا ، رنگ سعادت و خوشی است. پس در لیست رنگ هایتان برای دکور اتاق خواب ، آبی یکی از جدی ترین گزینه هاست. چه تیره و دراماتیک چه با طراوت و آرام بخش ، آبی می تواند عمیقا این احساسات را بر انگیزد. این اتاق خواب در ترکیب با سایه های روشن و تاریک و دیواری
رنگ آمیزی شده، ظاهری منحصر به فرد می سازد که مکمل استایل آرامش بخش اتاق است.

رنگ آبی اتاق خواب

5. اتاق خواب با استایل صورتی

یکی از شگفت انگیز ترین رنگ ها با تناژ یکدست و تک رنگ، بی هیچ شکی، صورتی است. در سالهای اخیر رنگ صورتی یکی از محبوب ترین رنگها در دکور خانه بوده. اتاق خواب های صورتی در ترکیب با اجزا تیره رنگ، بی درنگ ، مناسب ترین رنگ برای انتقال حس رمانتیک و راحت است. این رنگ می تواند شما را غرق در تاریکی شب کند!

طراحی اتاق خواب به رنگ صورتی

6. اتاق خواب لوکس

برای طراحی یک اتاق خواب لوکس، باید روی ساخت و متریال اجزا تمرکز کرد. هر تناژ رنگی ، چه خنثی و چه درخشان، با اضافه شدن متریال و جنس مجلل مانند مخمل ، خز و یا ملحفه (ملافه) کتان و نرم ، حس لوکس و تجملگرایی را منتقل می کند. متریالی مانند فلز براق و سنگ مرمر فضایی لاکچری را در اتاقتان پدید می آورد.

دیزاین لوکس اتاق خواب

7. دیزاین سیاه و سفید اتاق خواب

همانطور که در قسمت اول اشاره شد ، اتاق خواب های مدرن ایده آل، با ظاهری تک فام و یک رنگ شناخته می شوند. پالت یک رنگ و مورد علاقه مان مشکی و سفید است که فضایی آرام را تداعی می کند. یک اتاق خواب مشکی و سفید می تواند شلوغ یا بی پیرایش و ساده باشد ، دقیقا همانطوری که شما می پسندید.

طراحی اتاق خواب به رنگ های سیاه و سفید

8. دیزاین اتاق خواب های مناطق گرمسیری

آب و هوای گرمسیری یکی از فراوان ترین نمونه های آب و هوایی است. به کار بردن طرح برگ هایی با ابعاد بزرگ و درشت، با ظاهری پوشیده از رنگ سبز و گل های مناطق گرمسیری ،  ظاهری را تداعی خواهد کرد که گویی در حال گذراندن تعطیلات هستید. همچنین احتمالا زمانی که از خواب بر می خیزید ، حس  و حال شگفت انگیزی خواهید داشت.

مناطق گرمسیری و دیزاین اتاق خواب

9. استایل تاریک

ترکیب رنگ های تیره، ما را به رسیدن این ظاهر تاریک اتاق خواب کمک خواهد کرد و نقشی کلیدی در آن ایفا می کند. حتی روز ها هم این استایل اتاق خواب می تواند حس راحتی و خواب را به ما منتقل کند. پس قطعا این سبک از طراحی اتاق خواب می تواند یکی از ایده آل ترین ها باشد.

طراحی تاریک اتاق خواب

10. دیزاین خنثی

اگر شما طرفدار رنگهای زیاد در خانه نیستید و صرفا به دنبال محیطی هستید که خوابی آسوده داشته باشید ، دیزاین و طراحی خنثی، بهترین ایده برای شماست.
آمیزش رنگهای خاکستری ملایم و بژ و سفید ظاهری کلاسیک را به اتاق خوابتان می بخشد.البته در نظر بگیرید که این رنگها می تواند احساسی خسته را در شما ایجاد کند.

ذیزاین و طراحی خنثی اتاق خواب

11. طرح های گلدار اتاق خواب

طرح های گلدار به آسانی می تواند ظاهری رمانتیک را در اتاق خواب ایجاد کند. اغلب این دیزاین ها به عنوان استایلی بهاری و تابستانی شناخته
می شوند ، اما با طرح گلهای زمستانی در ماه های سرد سال می تواند بسیار محبوب تر هم باشد. اگر بخواهیم این دیزاین را برای تمام فصل های سال در نظر بگیریم باید پالت رنگ هایی را انتخاب کنیم که بتواند در تمام فصل های سال کاربرد داشته باشند. انتخاب اکسسوری های روشن و براق برای فصل تابستان و اکسسوری های پررنگ و غنی تر برای فصل زمستان می تواند به آسانی  فضای این سبک اتاق خواب ها را عوض کند.

طرح های گلدار اتاق خواب

12. استایل ویکتوریا

اگر خانه شما استایل و ساخت ویکتوریا را داراست بدون تردید باید این استایل اتاق خواب را برگزینید. حتی اگر خانه تان جدید هم باشد ، عناصر استایل ویکتوریا مانند گچبری های زینتی و پر زرق و برق اشاره ای ماهرانه به این استایل سنتی و قدیمی است. پس احساس نکنید همیشه باید سختی و هزینه فراوان برای رسیدن به این استایل خاص را در نظر گرفت.

استایل ویکتوریا اتاق خواب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید