برند امریکایی مارک جیکوبز و شرح مختصری از زندگی او

دوست داشتنی، فانتزی، شاد و راحت ، کلید واژه های برند لوکس مارک جیکوبز !

مارک جیکوبز متولد ۱۹۶۳ در نیویورک و فارق التحصیل دانشکده طراحی parsons است. جایی که او به عنوان جوان ترین طراح در طول تاریخ انجمن CFDA
(Council of Fashion Designers of Amebic) جایزه Perry Ellis را به عنوان استعداد جدید مد از آن خود کرد.

مارک جیکوبز در هفت سالگی پدرش را که از پیشکاران (William Morris Agency (WMA بود از دست داد.
همچنین مادرش که درگیر بیماری های روحی بود توانایی مراقبت از فرزندش را نداشت. به همین دلیل مارک در نوجوانی برای زندگی با مادر‌بزرگ پدری اش به بخش بالایی غرب منتهن رفت.
در ۱۵ سالگی در تولیدی لباس Charivari مشغول به کار شد. مارک جیکوبز همچنان که در Parsons به درس اش ادامه می‌داد، اولین خط تولید سویشرت دست بافت خود را تولید و به فروش رساند. در اواسط دهه ۱۹۸۰ مارک همکاری خود را با رابرت دافی؛ تاجر خلاق؛ در قالب Jacobs Duffy شروع کرد.

قدم های اولیه

در ۱۹۹۲، مارک جیکوبز از کالکشن گرانج خود برای Perry Ellis رو نمایی کرد. مارک جزو اولین کسانی بود که استایل گرانج را به طور رسمی وارد عرصه مد کرد و از دل سبکی که اتفاقا ضد تجمل گرایی بود، برندی لوکس بیرون کشید.

و سرانجام در ۱۹۹۴، مارک جیکوبز برندی را با نام خود راه اندازی کرد. از همان وقت او سرپرست تولید لباس های آماده، کیف دستی، عطر، وسایل آرایش بی‌شماری‌ست.

طراحی های مارک جیکوبز
مارک همچنین از ۱۹۹۷ مدیر خلاق خانه مد برند فرانسوی لویی ویتان بوده که در ۲۰۱۴ به منظور تمرکز روی برند خود، مجبور به ترک آن شده است.

از سال ۲۰۰۶، مارک خط تولید جدید عطر با شیشه های ۱۰ اونسی که توسط شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی امریکایی کوتی، به صورت جهانی عرضه می‌شد، را راه اندازی کرد.

عطر و ادکلن های مارک جیکوبز

از خط بیرون بزنید” عبارتی که مارک جیکوبز برای معرفی مداد چشم های برند خود انتخاب کرده است و به خوبی بیانگر شخصیت و استایل اوست!

مداد چشم های آرایشی برند مارک جیکوبز
رنگ های متنوع مداد چشم های جیکوبز

مارک جیکوبز بدون هیچ سانسوری خودِ خودش است و دیگران را هم به راحت بودن دعوت می‌کند. استایل او همانطور است که دلش می‌خواهد و در ذهن اش می‌گذرد. کالکشن های مارک مملوء از رنگ ها و مدل های متنوع و فانتزی است که بعضاً از دنیای زنده کودکی او سرچشمه می‌گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید