لویی ویتون2020

کالکشن مردانه 2020 لویی ویتون

یک سال از حضور ویرجیل ابلو به عنوان طراح ارشد پوشاک مردانه لویی ویتون می گذرد، او معتقد است زمان آن است کمی آرام تر به پدیده های آشنا بنگریم و بیشتر از زیبایی های آن لذت ببریم.
نمایش 2020 لویی ویتون در ابتدا قرار بود مقابل نوتردام برگزار شود ، اما حادثه آتش سوزی، موجب تغییر شرایط شد. در عوض ، او آن را به کافه ها و خیابان های سنگفرش پلِیس دافین منتقل کرد تا به مخاطبان خود فرصتی بدهد که زیر درختان روی نیمکت های پارک لویی ویتون بنشینند و یک لیوان نوشیدنی در فضای باز بنوشند و به تماشای نمایش بپردازند.

اگر علاقه مندید با کت واک ها و فشن شو های بیشتری آشنا شوید سایر مطالب سایت در این زمینه را از دست ندهید.

لویی ویتون امسال چه مفهوم جدیدی را عرضه کرد؟

ابلو بیان می کند ، تمرکز خود را بر روی ایده های جدید و در عین حال لوکس گذاشته ، زیرا این سبک می تواند در این عصر به صورت گسترده تر دنبال شود.
او می افزاید من این راه را ادامه می دهم و در این خط حرکت خواهم کرد و یک احساس کاملا ازاد مانند یک کودک را در این راه دارم.
و اما چیزی که در ظاهر کالکشن لویی ویتون 2020 می بینیم یک سری طراحی های مینیمال و در عین حال سیلوئت محور است که با یک جریان رنگ های روشنی از آبی و زرد و طوسی همراه شده که بیشتر از هر رنگی در این کالکشن به چشم می خورد.
ابلو معتقد است این زمان نقطه عطفی در تغییرات مد است ، و زمینه مشترکی بین زیبایی شناسی فرهنگ های لباس خیابانی و دامنه منحصر به فرد تجملات ایجاد می کند. قطعا نباید دانش ابلو در حوزه هنر معاصر را نادیده بگیریم.

 

لویی ویتون 2020

کت واک کالکشن لویی ویتون
هکتور بیرین در کت واک لویی ویتون

نکته جالب توجه در این مراسم حضور هکتور بیرین بازیکن تیم آرسنال انگلستان به عنوان یکی از مدل های لویی ویتون است که در کت واک به روی صحنه رفت.

کت واک کالکشن لویی ویتون

چیزی که از همه بیشتر نظر ها را راجع به این کالکشن جدید جلب می کند چیرگی مطلق رنگ روشن و استفاده حداقلی از رنگ های تیره بوده که البته حجیم بودن استایل های این فشن شو به همین اندازه در کانون توجهات است.
در ادامه شما را به تماشای این کالکشن 2020 لویی ویتون دعوت می کنیم:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید