لیوایز جردن ؛ نگاهی به آخرین کالکشن Levi’s – Jordan

دو برند آمریکایی لیوایز و جردن ، همواره جزو سطح بالاترین و گران ترین برند های لباس دنیا بوده اند. لیوایز برند مشهوری بخصوص در عرصه شلوار و پیراهن های جین است. جالب است بدانید علت این که شلوار های جین، در کشورمان، “شلوار لی” نامیده می شوند، به برند “لی وایز” بر می گردد. چرا که این برند اولین تولید کننده ی شلوار جین بود. برند جردن هم که مربوط به بسکتبالیست مشهور، مایکل جردن است، نیازی به معرفی ندارد و همه ما حداقل کتانی های مشهور آن را دیده ایم. امروز با هم نگاهی خواهیم داشت به آخرین کالکشن و همکاری هیجان انگیز این دو برند. با ما همراه باشید. ژاکت جردن لیوایز

جردن – لیوایز

آنچه تحت عنوان کالکشن Levi’s-Jordan شناخته می شود، در واقع دو کتانی منحصر به فرد و دو ژاکت انحصاری است. این مجموعه که طراحی بسیار نمادین و کلاسیکی دارد هم برای طرفداران لیوایز و هم برای طرفداران جردن کاملا آشناست. کتانی مذکور همان کتانی مشهور Air Jordan IV است که با دو رنگ تفاوت آماده شده. رنگ ها نیز همانطوری که می بینید با ژاکت ها ست شده اند.

levi's Jordan Jacket

ست اول به رنگ جین مشکی و رنگ قرمز است که ظاهرا بیشتر انتخاب لیوایز بوده. رنگ دوم سفید مشکی بوده که تداعی کننده ظاهر کلاسیک ایر جردن های قدیمی است.

کتانی جردن لیوایز

در پشت ژاکت ها نیز لوگو “Flight” جردن پرینت شده.

ژاکت Levi's

در این میان، دو نکته لازم به یادآوری است. نکته اول اینکه ژاکت ها دورو هستند و می توان آن ها را پشت و رو کرد و از رنگ دوم آن نیز استفاده نمود. نکته دوم هم که احتمالا برایتان قابل حدس است، کیفیت بسیار بالای کتانی و ژاکت هاست که مثل همیشه ضامن کیفیت آن، برند بسیار قوی لیوایز است. لیوایز نه تنها ابداع کننده جین بوده، بلکه هنوز هم بالاترین سطح متریال جین را، در انحصار خود دارد.

کتانی جردن

کتانی Air jordan

متاسفانه به دلیل تولید محدود بودن این کالکشن، امکان فروش آن در ایران وجود ندارد. اما به محض تولید مدل های High Copy آنها، منتظر عرضه کتانی و ژاکت دوست داشتنی لیوایز جردن از فروشگاه پارچی باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + بیست =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید