استایل مینیمال ؛ راهنمای انتخاب رنگ و ساخت استایل به سبک مینیمالیسم

فشن مینیمال را گاهی به فشن کلاسیک نسبت می دهند ، که بخشی از یک حرکت هنری در اواخر دهه 1950 میلادی بوده. استایل مینیمال ، به معنای خیلی دقیق، یعنی پرهیز از استفاده از هر چیز غیر معمول و افراطی و بیهوده در استایل. در دنیای فشن، این به معنی عدم استفاده از چین ها، روبان ، چاپ ها (تصاویر روی لباس) ، قوس ها و غیره است.
اوج محبوبیت این سبک به دهه 50 و 60 میلادی باز می گردد ، اگر چه بعد از دهه 60 و تا اواخر دهه هشتاد این سبک رو به افول گذاشته و محبوبیت قبل را نداشت.

مینیمالیسم همچنین یک گرایش است. مردان و زنان اسکاندیناویایی به داشتن فرهنگ و سبک مینیمالیسم در جهان بسیار شناخته شده هستند. همچنین ژاپنی ها در به کار بردن این سبک در جنبه های مختلف مشهور شده اند. زمانی که از فشن مینیمالیسم حرف میزنیم ، اولین رنگهایی که در این سبک مطرح می شود ؛ مشکی ، سفید ، بژ و آبی نفتی است.
در ادامه این مطلب پارچی 10 استایل مینیمال را به شما معرفی می کنیم ، تا انتها با ما همراه باشید.

ترکیب سیاه و سفید در استایل مینیمالیسم

ترکیب سیاه و سفید ، ساده و کلاسیک است که هرگز در ساخت استایل جایگاهش را از دست نمی دهد. این تضاد بالای رنگ ها استایل بسیار راحتی است که به هیچ عنوان شما را در انتخاب ست رنگ اکسسوری با لباستان نگران نمی کند. از جمله سلبریتی های مشهوری که از این ترند استایل بسیار استفاده می کنند ، می توان از ویکتوریا بکهام نام برد.

استایل مینیمال ویکتوریا بکهام

استایل خنثی

استایل خنثی با کسل کننده تفاوت دارد. این سبک لباس ها اساس و پایه کمد لباستان هستند. با این ظاهر شما می توانید به راحتی هر چیزی را با آن ست کنید ، و هر چه بیشتر و بیشتر این لباس ها را بپوشید، دیگران متوجه آن نخواهند شد. برای مثال تیلور هیل و مگان مارکل از سلبریتی های معروفی هستند که از این سبک رنگی و استایل مینیمال، بسیار بهره می برند.

استایل مینیمالیسم با رنگ های روشن

تمام مشکی

رنگ مشکی ، اسلیم ترین رنگ برای شماست که می توانید همیشه بپوشید. استایل تمام مشکی برای هر تیپ بدنی متناسب دیده می شود. زمانی که جین مشکی یا ساپورت مشکی را با کفش پاشنه بلند می پوشید، شما را بلند تر به نظر رسانده و پاهایتان را اسلیم و لاغر جلوه می دهد. اکثر سلبریتی ها از ویکتوریا بکهام گرفته تا کارداشیان ها همواره به این استایل علاقه مند هستند.

استایل تمام مشکی

تمام سفید

علاوه در نقاشی ساختمان ، ظاهر تمام سفید یک ظاهر بسیار تاثیر گذار را به مخاطب جلوه می دهد. برای مراسم ازدواج دوستان نزدیک و صمیمی و به خصوص در تابستان این استایل تمام سفید بسیار ایده آل خواهد بود. قطعا هیچ رنگی با طراوت تر و نو تر از سفید نیست.

رنگ ناهمسان

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به پوشش یکدست و یکرنگ علاقه مندید اما حس می کنید که کمبودی حس می شود ، چرا یک رنگ نا همسان را به استایلتان اضافه نمی کنید؟ رنگهایی مانند قرمز ، سبز و رنگهای نئونی. جسیکا آلبا از جمله ستارگانی است که این سبک را بسیار مورد استفاده قرار میدهد.

کانتراست بافت

آمیزش الگو ها با بافت لباس یکی از آسان ترین راه هایی است که که ظاهری لاکچری را برایتان می سازد.

کانتراست بافت مینیمال

اکسسوری های مینیمالیست

هدف استایل مینیمالیسم ، حفظ ظاهر ساده است. پرهیز از گردنبند های درشت و گوشواره ها و انگشتر های بزرگ نیز وضعیت مشابهی دارد. رنگ ها و اشکال اکسسوری های مینیمال، ساده و خنثی است مانند مشکی و سفید و اکسسوری های طلا و نقره یا مسی با اشکال ساده و کوچک.

اکسسوری مینیمال

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سه =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید