زیباترین های الکساندر مک کوئین از ابتدا تاکنون که مو به تنتان سیخ می کنند

علاقه مندان به دنیای مد و فشن حتما الکساندر مک کوئین را می شناسند. او که بیشتر شهرتش را به دلیل داشتن نقش طراح ارشد در برند ژیوانشی به دست آورد، پس از برند خودش، آثاری را خلق کرد که تحسین همگان را برانگیخت. او 4 بار جایزه طراح مد برتر بریتانیا را از آن خود کرده و علاوه بر آن عنوان طراح مد برتر کل جهان، در سال 2003 نیز یکی دیگر از افتخارات اوست. الکساندر مک کوئین طراح بسیار خلاق و آوانگاردی بود. همه او را به طراحی های متمایز و گاهی بسیار نامتعارف اش می شناسند. امروز در پارچی  مروری خواهیم داشت بر بهترین و زیباترین طراحی های الکساندر مک کوئین از ابتدای فعالیت اش در دنیای مد و فشن. با ما همراه باشید.

الکساندر مک کوئین

طراحی های الکساندر مک کوئین ، زیبا و حیرت انگیز

اگرچه الکساندر مک کوئین همواره به عنوان طراحی ساختارشکن شهرت دارد و در این زمینه نیز بسیار محبوب است اما ماجرا از ابتدا به این صورت نبوده. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در ابتدای تاسیس برند مک کوئین، به دلیل نامتعارف بودن بیش از حد طراحی های او، سود آنچنانی برای این برند بدست نیامد. الکساندر مجبور شد برای پیشرفت کارش به دنبال یک همکار باشد. در حدود سال 2000 به برند گوچی مراجعه کرد و آن ها نیز 50 درصد از برندش را خریدند. پس از آن شامل شهرت بیش از پیش این برند بودیم.

زیباترین طراحی الکساندر مک کوئین
بهار 2017

روانشناس هایی که کار های الکساندر مک کوئین را بررسی کرده اند باور دارند که او از اختلال روانی رنج می برد. افسردگی مک کوئین در روز های پایانی زندگی اش (یعنی پس از مرگ مادرش) افزایش یافت تا اینکه در نهایت خوش را در حالی که کاملا زخمی کرده بود، به دار آویخت.

اکنون پس از گذشت 9 سال از این واقعه ی تلخ، نگاهی خواهیم داشت بر زیباترین آثار الکساندر مک کوئین. دیگر سخن را کوتاه می کنیم و این لباس های تاثیر گذار را مرور می کنیم.

بهترین لباس الکساندر مک کوئین
بهار 2014
زیباترین طراحی های الکساندر مک کوئین
از کالکشن پاییز زمستان 2011
زیباترین طراحی های الکساندر مک کوئین 2011
پاییز 2012
زیباترین طراحی های الکساندر مک کوئین 2018
بهار 2018
زیباترین طراحی های الکساندر مک کوئین
بهار 2012
زیباترین طراحی الکساندر مک کوئین 2014
پاییز 2014
زیباترین طراحی های الکساندر مک کویین 2015
بهار تابستان 2015
زیباترین طراحی های الکساندر مک کوئین 2013
بهار 2013

بهترین طراحی های الکساندر مک کوئین

زیباترین طراحی های الکساندر مک کویین 2011
بهار 2011

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 3 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید