بررسی کالکشن برند کلوئی برای بهار تابستان 2020

کلوئی (به تلفظ درست تر کلوئه) یک شرکت کالای لوکس فرانسوی است که در زمینه ی تولید لباس، اکسسوری و کیف فعالیت می کند. در کشور ما کلوئی برند بسیار لوکسی محسوب می شود و بخصوص کیف هایش بین خانم ها از محبوبیت قابل توجهی برخوردارند. امروز در پارچی، جدیدترین کالکشن این برند فرانسوی را با هم مرور خواهیم کرد. دقت داشته باشید که این مجموعه لباس مخصوص فصل های بهار و تابستان سال آینده (2020) هستند. با ما همراه باشید.

جدیدترین کالکشن کلوئی 2020

کالکشن بهار تابستان 2020 کلوئی چطور بود؟

این کالکشن که به دستان ناتاشا رمسی لوی (کارگردان هنری و طراح ارشد کلوئی) طراحی شده بود، بسیار زیبا بود ولی برای طرفداران این برند، تفاوت های قابل توجهی داشت که با یکدیگر همه آن ها را مرور خواهیم کرد.

جدیدترین کالکشن کلوئی

ناتاشا رمسی لوی، پس از این کالکشن و در یک مصاحبه مطبوعاتی اظهار داشت که : “چیزی که همیشه ذهن مرا مشغول می کند، این است که چه می شد دنیایی را می ساختیم که از دست دادنی نبود. آنوقت آن را به روشی آسان به همه هدیه می کردیم.” البته بهتر می دانید که رمسی لوی این جمله را برای کل کره زمین اظهار نکرده و منظورش برند کلوئی است. در هر صورت، این کلید ما برای درک بهتر محتوای کالکشن 2020 برند کلوئی است.

آخرین مجموعه کلوئه چند ویژگی شاخص داشت. اول اینکه این مجموعه کمی بزرگسالانه تر از سال های پیش طراحی شده بود. از دید منتقدین این نکته برای برند کلوئی لزوما اصلا بد نیست. ویژگی دوم، جزئیات بیشتر این کالکشن نسبت به محصولات قبلی است. در انتها، آخرین نکته که تمایز این مجموعه را نشان می دهد، تلاش بیشتر رمسی برای اعمال امضای خود در برند کلوئی است. هر طوری حساب کنیم رمسی لوی یکی از شاخص ترین طراحان برای آینده دنیای فشن بوده و سبک و سیاق طراحی های او برای تمام دوستداران دنیای مد با اهمیت خواهد بود. در زیر یکی از پست های اینستاگرام شخصی او را آورده ایم. (پست رمسی لوی، طراح ارش کلوئی، پس از پایان نمایش 2020 برند کلوئه) اگر علاقمندید می توانید او را دنبال کنید.

اکنون فرصت آن شده که کالکشن بهار تابستان 2020 برند کلویی را با هم ببینیم. همراه باشید:

کالکشن بهار تابستان 2020 کلوئی

کالکشن بهار تابستان 2020 کلوئه

کالکشن بهار تابستان 2020 کلوئی

کالکشن تابستان 2020 کلوئی

کالکشن بهار 2020 کلوئی

کت واک بهار تابستان 2020 کلوئی

کالکشن جدید 2020 کلوئی

کالکشن جدید برند کلوئه

کالکشن برند کلوئه جدید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید