کفش پاشنه بلند نوک تیز زنانه

انواع کفش زنانه ؛ از سیر تا پیاز تمامی مدلهای مختلف آنها (قسمت اول)

همه ما اصطلاح “کفش قلب دوم آدم است” را شنیده ایم و معنی اش را می دانیم. اما کم پیش می آید که آن را در نظر بگیریم و به پاهای خود اهمیت دهیم. این مسئله باعث می شود که اکثر زنان سراغ کفش های پاشنه بلند رفته و سلامت پاهایشان را نادیده بگیرند. حتی حاضرند که راحتی خود را هم از دست بدهند! اما هر استفاده ای جای خودش را دارد. در زمان مناسب، استفاده از کفش های پاشنه بلند کار درستی است، اما برای کار های روزانه باید از کفش هایی با پاشنه کوتاه یا کتونی استفاده کرد. در مطلب امروز پارچی شما را با انواع مختلف کفش های زنانه بیشتر آشنا می کنیم تا زمان خرید کفش، انتخاب بهتری داشته باشید.

کفش عجیب پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند معمولی

نکته جالبی که در مورد این مدل کفش وجود دارد، این است که آنها برای استفاده زنان ساخته نشده بودند. خواستگاه اولیه این کفش ها به ایران بر می گردد، زمانی که مردان برای اسب سواری چکمه هایی با پاشنه کوتاه می پوشیدند.

کفش پاشنه کوتاه

بعد از آن در غرب برای استفاده مردان اشرافی و نظامی به تکامل رسید. با گذشت زمان، استفاده از آن برای مردان ممنوع شد و به جایی رسید که الان زنان بیشترین استفاده را ازین مدل کفش ها دارند. در انواع مدل های کفش های پاشنه بلند، این پاشنه بلند های معمولی از بقیه راحت تر هستند.

کفش پاشنه بلند زنانه

کفش میول

کفش های میول، جزئی از جدیدترین ترند کفش ها هستند. این مدل کفش، از جلو بسته، و عقب آن هیچ بندی وجود ندارد و کاملا باز است. می توان آنها را به دمپایی جلو بسته هم تشبیه کرد. کفش میول با انواع و اقسام بافت و جنس های متفاوت تولید می شود و به فروش می رسد. ما برای ساخت استایل با این مدل کفش پیراهن های کوتاه را توصیه می کنیم.

کفش جلو بسته زنانه

کفش گلادیاتوری

این کفش ها اولین بار در قدیم توسط گلادیاتورها و در میدان جنگ پوشیده می شد. کفش های گلادیاتوری اساسا شبیه کفش های مردمان غارنشین هستند، که بند های آن تا بالای پا آمده. بهترین زمان استفاده از کفش های زنانه گلادیاتوری، تعطیلات است. همچنین میتوان آن ها را با دامن و شلوارک کوتاه نیز ست کرد.

کفش بنددار زنانه

کفش لژدار پاشنه بلند

اگر از پوشیدن کفش های پاشنه بلند و نوک تیز خسته شده اید، کفش های لژدار پاشنه بلند، بهترین گزینه برای شما هستند. از این کفش ها در دهه ی 90 استفاده ی بسیاری می شده و در حال حاظر شاهد همه گیر شدن دوباره آنها هستیم. کفش های لژدار در انواع مختلف وجود دارند، که باعث می شود برای ست کردن گزینه های زیادی داشته باشید.

کفش لژدار زنانه

دمپایی انگشتی یا فلیپ فلاپ

بیشترین و بهترین زمان استفاده از این دمپایی ها در تابستان و در کنار ساحل است. پیشنهاد می کنیم از این دمپایی ها در بیرون و همراه استایل خیابانی استفاده نشود، زیرا جلوه قشنگی ندارد. مدل های زیادی از کفش ها هستند که می توان به چای دمپایی از آن استفاده کرد، و در راحتی هم از دمپایی راحت تر هستند؛ مانند کفش میول، یا کفش هایی که در ادامه مطلب راجع به آنها صحبت خواهیم کرد.

دمپایی انگشتی زنانه

کفش پلتفرم

نکته جالبی که باید در مورد این کفش ها بدانید این است که از انواع مختلف کفش های پلتفرم در قدیم برای کاراکتر های نمایش و تئاتر استفاده می شد، و نماد عزت در نمایشنامه های باستانی بوده است. به علت سادگی و زیبایی این کفش ها از آن ها در مکان های رسمی مانند سرکار و قرار های ملاقات استفاده می شود.

کفش پاشنه بلند بنددار زنانه

بوت نظامی

این بوت ها، که به آن ها بوت های رزمی یا سربازی هم گفته می شود بیشتر به جنس ضخیم و مقاومشان معروف هستند. آنها در برابر بدترین فرم سطح زمین و نامساعدترین شرایط جوی، مقاومت می کنند. پس اگر اهل ماجراجویی هستید، این بوت ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

بوت سربازی زنانه

کفش راحتی یا لوفر

اگر دوست دارید که انگشتان جلوی پایتان پوشیده باشد، کفش های لوفر بهترین گزینه برایتان هستند. این کفش ها قابلیت کششی خوبی دارند و برای هر مدلی از پا مناسب اند و به پا اصلا فشار نمی آورند. کفش های راحتی، ممکن است استایل شما را کمی قدیمی هم نشان بدهند، پس سعی کنید در ساخت استایلتان با این کفش ها از رنگ های روشن استفاده کنید.

کفش راحتی زنانه

چکمه های بارانی

چکمه های بارانی، که قبلا فقط برای جاهایی که گل و لای زیادی داشت استفاده می شده، راه خود را به دنیای مد و فشن باز کرده. جالب است بدانید که جنس این چکمه ها دقیقا جنس تایر لاستیک است، و اکثر اوقات برای شهرهایی با بارش فراوان از آن استفاده می کنند. چکمه های بارانی این روزها با طراحی های زیبا و جالب در بازار یافت می شوند.

چکمه بارانی زنانه

کفش های گام

این مدل کفش ها که اکثرا هم برند Vans (ونس) آن ها را تولید می کند، در عین راحتی، شیک هم هستند. با پوشیدن این کفش ها با یک تیر دو نشان را می زنید.یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت استایل خیابانی، کفش های گام هستند که با گذشت زمان جای خود را در دل استایل های رسمی هم باز کرده اند.کفش ونس زنانه

هنوز چند مدل از انواع مختلف کفش های زنانه مانده، که در قسمت دوم این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد. منتظر قسمت بعدی بمانید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید